PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenie a nadgodziny

  • 1. Data: 2007-02-05 20:00:47
    Temat: Szkolenie a nadgodziny
    Od: "FROST" <a...@g...pl>

    Witam
    Niedawno mój pracodawca poinformowal mnie o szkoleniu-niezbędnym do mojej
    pracy. Szkolenie ma się odbyć w miejscu pracy w dni kiedy mam wolne.
    Poinformowano mnie również że nie przysluguje mi ani odbiór godzin ani
    platne nadgodziny po prostu przyjade do pracy za darmo (mam 100km w jedna
    stronę). Czy to co twierdzą kadrowi w firmie to prawda czy jednak cos mi się
    należy za szkolenie skoro za szkolenia na wyjazdach płaci sie diety, dojazdy
    etc.?
    dzieki z a pomoc

    Kmk

  • 2. Data: 2007-02-05 20:21:08
    Temat: Re: Szkolenie a nadgodziny
    Od: "Akna" <a...@g...pl>

    Użytkownik "FROST" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stronę). Czy to co twierdzą kadrowi w firmie to prawda czy jednak cos mi
    > się należy za szkolenie skoro za szkolenia na wyjazdach płaci sie diety,
    Niestety tylko w wypadku gdybyś to Ty przeprowadzał szkolenie a nie brał w
    nim udział.
    Niestety nie pamiętam podstawy prawnej, ale miałam tak w poprzedniej firmie.

    Pozdrawiam
    Akna

  • 3. Data: 2007-02-05 20:29:32
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 5 Feb 2007 21:21:08 +0100, Akna napisał(a):

    > Niestety tylko w wypadku gdybyś to Ty przeprowadzał szkolenie a nie brał w
    > nim udział.
    > Niestety nie pamiętam podstawy prawnej, ale miałam tak w poprzedniej firmie.

    Polecam zajrzenie do Kodeksu Pracy.

  • 4. Data: 2007-02-05 20:36:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eq82dh$pqm$1@inews.gazeta.pl FROST <a...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > stronę). Czy to co twierdzą kadrowi w firmie to prawda czy jednak cos mi
    > się należy za szkolenie skoro za szkolenia na wyjazdach płaci sie

    A czemu nie zapytałeś tych kadrowych o podstawę prawną takiego twierdzenia?
    Poczytaj sobie:
    http://42.pl/u/pCn

    --
    Jotte