PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student

  • 11. Data: 2003-05-10 08:32:23
    Temat: Re: Student
    Od: "Mycior" <m...@p...fm>

> [...]
    bo
    > miałem przyjemność pracować na czymś takim, nawet trochę nim
    pozarządzałem,
    > ale generalnie więcej pozostaje dla mnie niewiadome niż wiadome - stąd
    > wzmianka w CV.

    > Tak przyczepnie - HTML to nie język programowania, tylko język opisu
    wyglądu
    > strony.

    > Ten punkt jest baaaardzo szeroki - można umieć pożenić PHP z mysqlem w
    prostym
    > skrypcie, a można umieć zaprojektować rozsądny i wydajny model bazy

    Linux,

    > Tu też trochę mało informacji. Znajomość czyli... co konkretnie? Ale
    wiem,
    > ciężko się precyzuje.

    > Aua, jaki miszmasz ;) Corel przepleciony Visualcem ;) Może by tak
    rozdzielić
    > na 'środowiska programistyczne' oraz 'programy graficzne'? Tobie to może
    nie
    > przeszkadza, ale potencjalnemu pracodawcy łatwiej będzie wyłapać to co
    dla
    > niego ważne.

    > ANSI C to nie biblioteka, to język (może chodziło Ci o STL dla C++?).
    API? API
    > to Application Programming Interface, ogólne określenie.

    > Active what? :) ActiveX?

    > Takiesobie. In minus przemawia b. małe doświadczenie, naprawdę podczas
    studiów
    > nic nie robiłeś? Może spróbuj załapać się na jakiś staż w dużej firmie
    > (bezpłatny).

    > Powodzenia!

    Dzieki za konstruktywna krytyke. Z wiekszoscia twoich sugesti sie zgadzam i
    postaram sie to jak najszybciej poprawic.

  • 12. Data: 2003-05-10 14:17:22
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Mycior <m...@p...fm> zapodał(-a):
    > Powiedzcie czy jest tak naprawde szansa na podjecie pracy zaraz po
    > studiach, bez zadnego stazu.
    > Jestem z wyksztalcenia informatykiem i bez stazu jest naprawde ciezko. Czy
    > komus sie wogule to udalo :-(
    > Zdesperowany

    Ja nie ukończyłem jeszcze studiów (z różnych przyczyn - w tym
    rodzinnych - musiałem przenieść się na zaoczne).
    W ciągu tygodnia od rozpoczęcia poszukiwania pracy 'na stałe'
    (wcześniej jakieś własne inicjatywy, kafejki internetowe bez umowy
    itd.) jestem teraz informatykiem w dość dużej firmie (po trzech miesiącach
    okresu próbnego miałem podpisaną umowę).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl