PracaGrupypl.praca.szukana › Strony WWW, pozycjonowanie - TANIO, solidnie, szybko

  • 1. Data: 2006-08-14 16:13:27
    Temat: Strony WWW, pozycjonowanie - TANIO, solidnie, szybko
    Od: "ArturoWebArt" <a...@o...eu>

    Strony www, pozycjonowanie - chcesz miec swoją stronę www??? Nie chcesz
    przepłacac??? Chcesz ją miec szybko tanio i solidnie??? Lepiej nie mogłeś
    trafic. Po więcej szczegółów zapraszamy na naszą stronę

    ==>www.ArturoWebArt.xt.pl <==

    Znajdziesz tam nasze portfolio oraz cennik. Ceny już od 30zł za najprostsze
    projekty !!!

    Kontakt:
    email: A...@o...pl
    gg: 8130583
    skype: ArturoWebArt

    =======
    www.ArturoWebArt.xt.pl - Strony www, pozycjonowanie - TANIO
    =======

  • 2. Data: 2006-08-14 20:29:23
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    ArturoWebArt wrote:

    > ==>www.ArturoWebArt.xt.pl <==
    >
    > Znajdziesz tam nasze portfolio oraz cennik. Ceny już od 30zł za
    > najprostsze
    > projekty !!!

    Kit sprzedajesz czlowieku! 8 bledow na glownej w tym jeden
    zasadniczy dyskwalifikujacy.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 3. Data: 2006-08-15 20:00:10
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>

    ArturoWebArt wrote:

    > Strony www, pozycjonowanie - chcesz miec swoją stronę www??? Nie chcesz
    > przepłacac??? Chcesz ją miec szybko tanio i solidnie??? Lepiej nie mogłeś
    > trafic. Po więcej szczegółów zapraszamy na naszą stronę

    Jak wykazuje walidator W3:
    This page is not Valid HTML 4.01 Transitional!
    Error Line 1 column 0: no document type declaration; implying "<!DOCTYPE
    HTML SYSTEM>".
    Error Line 2 column 376: there is no attribute "BORDER".
    ...ead><frameset framespacing="0" border="0" frameborder="0"><frame s
    border="0" - ciekawe po co?
    Error Line 2 column 392: there is no attribute "FRAMEBORDER".
    Podobnie.

    I tak dalej - dla 6 linijek html-a, który jedynie wczytuje obrazki.
    Wszystko złożone z obrazków - nawet tekst(!!!) - takiego absurdu nie
    widziałem nawet na najbardziej nieudanych stronach, które oglądałem -
    ciekawe jak to przeczytają użytkownicy lynksa oraz niewidomi korzystający z
    syntezy mowy w przeglądarkach i co powiedzą użytkownicy najwolniejszych
    łączy.