PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz w Wyborczej

  • 1. Data: 2003-06-24 21:00:12
    Temat: Staz w Wyborczej
    Od: "PIECIA" <b...@g...pl>

    Witam,

    Dostalem sie na staz do Gazety Wyborczej. Ktos z Was tam juz pracowal, mial
    praktyke lub odbywal staz? Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

    P.

  • 2. Data: 2003-06-24 21:38:35
    Temat: Re: Staz w Wyborczej
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    A widziales, zeby Zyd dal ci zarobic? Ale probuj.

    Anders

  • 3. Data: 2003-06-24 21:55:45
    Temat: Odp: Staz w Wyborczej
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    A ja dla odmiany pogratuluję i życzę sukcesów. Póki co, sama nazwa pracodawcy jest
    nagrodą, pensja
    to tylko premia, przynajmniej jak dla mnie. :)

    Powodzenia,

    --
    Janusz Kęsik

  • 4. Data: 2003-06-25 07:04:02
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl>

    PIECIA wrote:

    > Witam,
    >
    > Dostalem sie na staz do Gazety Wyborczej. Ktos z Was tam juz
    > pracowal, mial praktyke lub odbywal staz? Bede wdzieczny za wszelkie
    > informacje.
    nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Krakowie strasznie pedza czlowieka do
    roboty, jest duza rotacja, malo placa, taka sobie atmosfera pracy.
    Mozesz sie troche nauczyc jak sie przylozysz...

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 5. Data: 2003-06-25 09:46:57
    Od: " macuu" <m...@N...gazeta.pl>

    a w jaki sposob mozna dostac sie na taki staz?

  • 6. Data: 2003-06-25 09:50:03
    Od: "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl>

    > a w jaki sposob mozna dostac sie na taki staz?

    pewnie trzeba miec talent i szczescie:)

  • 7. Data: 2003-06-25 19:29:51
    Od: kiwaczek <k...@m...pl>

    PIECIA napisał w wiadomości <bdae3v$a8f$1@inews.gazeta.pl>:

    > Witam,
    > Dostalem sie na staz do Gazety Wyborczej. Ktos z Was tam juz pracowal, mial
    > praktyke lub odbywal staz? Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

    Cześć Piecia,
    Zależy, do jakiego oddziału albo działu trafisz. Po prostu patrz,
    słuchaj, ucz się, rób swoje i wyciągaj wnioski (czasem zachowuj je
    lepiej dla siebie). I? I idź dalej, jeśli to nie to, czego szukasz.
    Bywa, że coś widziane z zewnątrz jawi się zupełnie inaczej, gdy jesteś w
    środku.

    Jeśli trafisz do... hm... oddziału (działu), zaciśnij zęby, a potem
    szukaj, czegoś lepszego.

    powodzenia
    kiwaczek