PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaz Absolwencki a PIT-37

  • 1. Data: 2004-01-27 09:01:22
    Temat: Staz Absolwencki a PIT-37
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Witam !

    Czy ktos moze wie, w ktora pozycje PIT-37
    nalezy wpisac dochod z tytulu Stazu
    Absolwenckiego ?

    Pytalem sie w Urzedzie Skarbowym i dwie kobiety
    podaly mi sprzeczne informacje. Jedna twierdzila,
    ze w to samo pole w ktore wpisuje sie
    wynagrodzenie z tytulu zatrudnienia na umowe
    o prace, natomiast druga twierdziala, ze w pole
    "Inne zrodla" poniewaz w opisie do deklaracji
    PIT-37 wlasnie w to pole nalezy wpisywac
    stypendia, a wynagrodzenie za staz jest wlasnie
    Stypendium Stazowym.
    Zglupiala natomiast, kiedy zapytalem sie, ze
    skoro jest to stypendium to czemu z Urzedu
    Pracy dostalem PIT-11 a nie bodajze PIT-8A
    na jakim wyszczegolnie sie wlasnie stypendia.

    Nadmienie jeszcze, ze w opisie do PIT-37
    nie wystepuja nigdzie takie slowa jak np.:
    Staz, Stypendium Stazowe, czy nawet
    Zasilek dla Bezrobotnych do czego - moim
    zdaniem - najblizej Stypendium Stazowemu.

    Pozdrawiam

    Ender

  • 2. Data: 2004-01-27 14:54:30
    Temat: Re: Staz Absolwencki a PIT-37
    Od: "Dora" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Staz, Stypendium Stazowe, czy nawet
    > Zasilek dla Bezrobotnych do czego - moim
    > zdaniem - najblizej Stypendium Stazowemu.

    Znalazłam:
    Wiersz 5: &#8222;Inne źródła, nie wymienione w wierszach od 1 do 4&#8221;
    wypełniają podatnicy, którzy:
    uzyskali przychody, od których płatnik pobrał zaliczki na podatek m.in.
    z tytułu:
    dniówek obrachunkowych i udziałów w dochodzie podzielnym
    rolniczej spółdzielni produkcyjnej lub innej spółdzielni zajmującej
    się produkcją rolną,
    zasiłków pieniężnych z ubezpieczenia społecznego,
    należności za pracę przypadających tymczasowo aresztowanym
    oraz skazanym,
    świadczeń wypłaconych przez organ zatrudnienia z Funduszów:
    Pracy oraz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,
    stypendiów

    Wniosek: Wpisujemy wszyscy stażyści wszem i wobec w pozycję 63 swoją jałmużnę

    Pozdr
    Dora

  • 3. Data: 2004-01-27 22:15:30
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Wniosek: Wpisujemy wszyscy stażyści wszem i wobec w pozycję 63 swoją
    jałmużnę

    zgadza sie ;)

    Jean