PracaGrupypl.praca.dyskusjeStatus bezrobotnego a umowa zlecenie

  • 11. Data: 2004-10-14 05:26:25
    Temat: Re: Status bezrobotnego a umowa zlecenie
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!!!
    Greg napisał(a):

    > Zatrudniona na umowe o pracę. Czy na firmie (zleceniodawcy) ciąży obowiązek
    > zgłoszenia do PUP podpisania umowy cywilnoprawnej? Mam wątpliwości.

    Art. 36.
    [...]
    7. Pracodawca jest obowiązany zawiadomić w formie pisemnej, w okresie do
    5 dni, właściwy powiatowy urząd pracy o zatrudnieniu osoby
    zarejestrowanej jako bezrobotna lub o powierzeniu jej innej pracy
    zarobkowej.

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 12. Data: 2004-10-14 14:43:53
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski w news:ckl2o4$h9u$1@inews.gazeta.pl
    napisał(a):

    > Art. 36.
    > [...] lub o powierzeniu jej innej pracy zarobkowej.

    No to już nie mam ;-)

    pozdrawiam
    Greg