PracaGrupypl.praca.szukana..Sprzedaz na allegro.pl

  • 1. Data: 2003-03-05 11:44:25
    Temat: ..Sprzedaz na allegro.pl
    Od: "Bobi" <p...@o...pl>

    Podejme sie sprzedazy dowolnego towaru lub uslugi na aukcjach allegro.pl w
    zamian za procent od transakcji (do uzgodnienia), posiadam spore
    doswiadczenie i pozytywne komentarze. Ewentualne pytania prosze kierowac
    na adres d...@t...net.pl

    Bobi

  • 2. Data: 2003-03-05 11:55:31
    Temat: Re: ..Sprzedaz na allegro.pl
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    "Bobi" <p...@o...pl>

> [...]
    > zamian za procent od transakcji (do uzgodnienia), posiadam spore
    > doswiadczenie i pozytywne komentarze. Ewentualne pytania prosze kierowac

    A jakaż to sztuka ???
    Jeśli ktoś będzie chciał kupić towar to kupi go zarówno od Ciebie, jak i od
    wystawiającego.
    Ja - przy całym szacunku - nie widzę potrzeby posiadania pośrednika

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2003-03-05 13:02:42
    Od: "Lukasz L." <l...@w...pl>

> [...]
    od
    > wystawiającego.
    > Ja - przy całym szacunku - nie widzę potrzeby posiadania pośrednika

    po pierwsze to nie jest grupa pl.praca.dyskusje a po drugie rowniez z calym
    szacunkiem, ale nie kazdy sprzedaje tylko przez allegro, po trzecie nie
    kazdy wie jak dobrze to sprzedac.

    eot

    --
    Lukasz