PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedawaj Pakiet którego produkcja nic nie kosztuje!!!

  • 11. Data: 2006-04-07 11:11:23
    Temat: Re: Sprzedawaj Pakiet którego produkcja nic nie kosztuje!!!
    Od: "tiens" <j...@i...net.pl>

    w MLM ktorego zasady znam doskonale dochody sa zwracane - wyplacane - w
    formie gotowkowej dlatego nie obowiazuja wszystkie pity oraz inne
    zaswiadczenia potrzebne urzedom tutaj liczy sie gotowka z reki do reki
    . a ten system sprawdza sie w naszym kraju. wiem cos na ten temat -
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-04-07 11:39:52
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu tiens porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > zaswiadczenia potrzebne urzedom tutaj liczy sie gotowka z reki do reki
    > . a ten system sprawdza sie w naszym kraju. wiem cos na ten temat -
    LOL Wg Ciebie jak pracodawca wyplaca pracownikowi pensje do reki, to nie
    trzeba od tego odprowadzac podatku?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 13. Data: 2006-04-07 12:31:36
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: tiens [7 Apr 2006 04:11:23 -0700]:

    > w MLM ktorego zasady znam doskonale dochody sa zwracane
    > - wyplacane - w formie gotowkowej dlatego nie obowiazuja
    > wszystkie pity oraz inne zaswiadczenia potrzebne urzedom
    > tutaj liczy sie gotowka z reki do reki

    Czyli działasz nielegalnie.
    Owszem, obowiązuje rozliczenie się z Urzędem Skarbowym.
    Jeśli nie wierzysz, to podaj swoje dane - z przyjemnością
    poinformuję US o tym co robisz, a efekty sobie szybko
    obejrzysz samodzielnie :-)

    Kira

  • 14. Data: 2006-04-07 14:44:23
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    tiens napisa?(a):

> [...]
    > zaswiadczenia potrzebne urzedom tutaj liczy sie gotowka z reki do reki
    > . a ten system sprawdza sie w naszym kraju. wiem cos na ten temat -

    Zauwaz tylko, ze handel raportami czy pakietami nie ma nic wspolnego z
    MLM - to zwykla piramida finansowa. MLM sie sprawdza jezeli jest
    szczelny i daje ludziom sensowny produkt. Czyli naprawde bardzo trudno
    znalezc dobry MLM :)

    Gdybys jednak wierzyl, ze RAPORTY czy PAKIETY to dobry produkt to se je
    sciagnij z Internetu i poczytaj. Zapewniam, ze zmienisz zdanie :)

  • 15. Data: 2006-04-07 14:44:44
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    tiens napisał(a):
> [...]
    > zaswiadczenia potrzebne urzedom tutaj liczy sie gotowka z reki do reki
    > . a ten system sprawdza sie w naszym kraju. wiem cos na ten temat -

    dochod to dochod, to co to jest ? darowizna ? umowa cywilno-prawna ?
    nazwij sposob zarabiania
    ja ci powiem to jest naciagactwo i zlodziejstwo
    rozmawialem z kolega wlasnie i az sie dziwi ze za te piramidke jeszcze
    nikt sie nie wzial, bo bylo by pare paragrafow na to

    Pozdrawiam M.

  • 16. Data: 2006-04-09 07:49:01
    Od: "tiens" <j...@i...net.pl>

    widac ze nie znasz systemu podatkowego - a szkoda . nie spotkalem
    jeszcze czlowieka aby przyznawal sie do podatku nie swiadczonego na
    papierze.

  • 17. Data: 2006-04-09 07:50:26
    Od: "tiens" <j...@i...net.pl>

    jest klka milionow lekarzy najpierw tam postaraj sie uregulowac system
    pozniej zacznij regulowac czarna strefe - zycze powodzenia

  • 18. Data: 2006-04-09 07:53:26
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: tiens [9 Apr 2006 00:50:26 -0700]:

    > jest klka milionow lekarzy najpierw tam postaraj sie
    > uregulowac system pozniej zacznij regulowac czarna strefe
    > - zycze powodzenia

    Znaczy jeśli inni kantują to ty też możesz? ;-) Taki
    lokalny odpowiednik 'a u was to murzynów biją'? ;-)

    Sorki. Nie działa to na mnie. Kanciarz jest kanciarz,
    niezależnie od tego w jaki sposób się usprawiedliwia.

    Kira