PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzedam prace dyplomowe

  • 31. Data: 2003-09-19 08:03:17
    Temat: Re: Sprzedam prace dyplomowe
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Pawel A." <a...@w...pl> writes:

    > Collegium Medicum UJ....
    > Wprowadzili to parę lat temu. Ale prawdę mowiąc powinno się to nazywać po
    > prostu "płatne" a nie "zaoczne" bo rozkład zajęć jest taki, że osoba
    > pracująca i tak by nie wyrobiła...

    A to co innego.

    jak dotad bylo bowiem tak, ze glowna cecha studiow zaocznych,
    odrozniajacych je od dziennych, byly zajecia odbywajace sie raz na dwa
    tygodnie w weekend.

    jesli zas te studia zaoczne maja dokladnie taki sam rozklad zajec, jak
    dzienne, tyle samo godzin zajec praktycznych etc. to faktycznie,
    powinny sie nazywac dzienne studia platne, a nie zaoczne....

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net