PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedam nerke - stan b. dobry

  • 1. Data: 2005-05-25 22:43:54
    Temat: Sprzedam nerke - stan b. dobry
    Od: Co z tą polska? <e...@...pl>

    Witam

    Mam do sprzedania nerke (lewą) w b. dobrym stanie. Kwota ze sprzedaży idzie na
    szczytny cel - zamach terrorystyczny na ekpie rządzącą.

    Zainteresowanych wcale nie prosze o kontakt

  • 2. Data: 2005-05-26 00:48:26
    Temat: Odp: Sprzedam nerke - stan b. dobry
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Co z tą polska? <e...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d72v3a$3i4$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam do sprzedania nerke (lewą) w b. dobrym stanie. Kwota ze sprzedaży
    idzie na szczytny cel - zamach terrorystyczny na ekpie rządzącą.

    > Zainteresowanych wcale nie prosze o kontakt

    nerki nie kupie , ale dam pieniazki na zamach ze swojej swinki skarbonki !!!
    cel zamachu naprawde jest szczytny !!!
    Nikon

    PS.licze ze zalatwicie Łapinskiego bo jak nie to ... nowa swinka dla mnie !

  • 3. Data: 2005-05-26 15:55:03
    Temat: Re: Sprzedam nerke - stan b. dobry
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Nikon w news:d744q5$79d$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > nerki nie kupie , ale dam pieniazki na zamach ze swojej
    > swinki skarbonki !!! cel zamachu naprawde jest szczytny !!!

    Heh... uważajcie co piszecie, bo ktoś to serio potraktuje, zrobią Wam nalot
    na dom i po sądach będziecie się włóczyć :-)

    Dla zainteresowanych Google na grupy dyskusyjne i wyszukanie na: przepustkę
    strefy zero. Pojawi się jeden wątek.

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2005-05-26 18:44:04
    Od: "mala60" <i...@p...onet.pl>

    Idiota.A handluj pietruszką!!!

  • 5. Data: 2005-05-27 14:48:50
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    jak zmienisz zdanie i walniesz w Unię, to się dołożę...

  • 6. Data: 2005-05-30 11:07:12
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Greg napisał(a):

    Pojawi się jeden wątek.