PracaGrupypl.praca.szukana › Sprzedam kod źródłowy gry w Puzzle

  • 1. Data: 2006-09-23 18:02:08
    Temat: Sprzedam kod źródłowy gry w Puzzle
    Od: p...@p...com

    Mam do sprzedania kod źródłowy(+ prawa autorskie) gry puzzle IG wraz
    z instalatorem.
    Grę można podziwiać ;) na stronie www.puzzle-download.com
    Dostępna również wersja w języku angielskim(kiepskie tłumaczenie)
    Kompilator Delphi wymagany DirectX
    Łatwa możliwość dodawania własnych rodzajów/gatónków układanek
    (np. Tematyycznych/okolicznościowych)

    cena min w granicach 9000zł (z przeniesieniem praw)
    lub bez przenoszenia praw autorskich(royality free) 3000zł
    cena do negocjacji

    pozdrawiam i czekam na rozsądne oferty na adres
    p...@p...com

    Autor

  • 2. Data: 2006-09-24 00:39:50
    Temat: Re: Sprzedam kod źródłowy gry w Puzzle
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    chyba cie poyebalo :)

  • 3. Data: 2006-09-24 02:34:16
    Od: "ikciu" <i...@g...pl>

    Zebrawszy mysli Użytkownik <p...@p...com> wyklepal:
    > cena min w granicach 9000zł (z przeniesieniem praw)
    > lub bez przenoszenia praw autorskich(royality free) 3000zł
    > cena do negocjacji

    Na stronie masz blad odnosnie ceny w $ ale pomijam zapis - 5z != $9 ...
    Niezle sie ubawilem jak to zobaczyle :)))))))))))
    Wychodzi na to ze ludzie placacy w USD przeplacaja ostro :)

    --
    Ikciu

  • 4. Data: 2006-09-24 12:57:59
    Od: "LC" <n...@w...pl>