PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedaj się...

  • 21. Data: 2007-01-25 13:42:27
    Temat: Re: Sprzedaj się...
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <4...@4...com>
    Darek_K <d...@g...pl> m.in. napisał(a)::

    > Kiedyś od ksiegowej usłyszałem że Administrator czy informatyk - to
    > tylko koszty dla firmy i obciążenia bo trzeba mu płacić, ciągle czegoś
    > rzada by kupić a nie generuje zysków - poczułem sie troche jak pasożyt
    > ;-) to tak a'propos motywowania ludzi z IT do pracy...

    Wypraszam sobie, ja generuje zyski, moja praca owocuje większą wydajnością
    firmy przy mniejszych kosztach zatrudnienia, a więc generuję zysk.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie

  • 22. Data: 2007-01-25 14:19:48
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Tomasz Motyliński wrote:
    [ ... ]

    Informatyka jest w tej
    > chwili tak rozległą nauką, że mimo szczerych chęci nie da się być
    > specjalistą w całym jej zakresie. Ja rozumiem, to umiem a na temet tego i
    > tego mam jakąś tam wiedze mniej lub bardziej ogólną. Dam prosty przykład,
    > nie da się być dobrym programistą i dobrym administratorem. Ciężko być
    > specem naprawdę w każdej z nich z osobna, a jednocześnie to niemożliwe.

    Bo? Moim zdaniem się da. Ropatrujesz tylko absolwentów czy ludzi z
    praktyką też? Dlaczego miałoby się to wykluczać? Wydaje ci się że zbyt
    dużo wiedzy jak na jednego człowieka? Błędne założenie.

    No to całkowita racja.

  • 23. Data: 2007-01-26 16:27:09
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Motyliński wrote:
    > Witam,
    >
    > W poście <ep8rfk$dfk$1@atlantis.news.tpi.pl>

    A to nie jest tak, ze komórków to on wi ile ma, ino sie stara dowiedziec
    co w nie wpakowac....

    Pozdro

    Maseł