PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkali sie gluchy ze slepym...

  • 11. Data: 2003-03-01 00:14:34
    Temat: Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Tomek Zielinski napisał:

    > Chybiony argument. Nie każdy ma samochód, by dojechać na rozmowę
    > kwalifikacyjną, ale mimo to większości jakoś się udaje - dzięki przysłudze
    > znajomych/rodziny lub skorzystaniu z dobrodziejstw przedsiębiorstw
    > usługowych.

    Niestety nie chybiony - w gazecie owe zaklady reklamowe reklamuja sie z
    kwota 30-40 zl. Jak rozumie, za sztuke - pomnoz to razy 100, bo trzeba
    naglowki zmieniac (jedna z zasad wiekszej skutecznosci - trafienia w
    odbiorce - zmienianie daty, wieku pomijam). Dalej - powiedzmy sluzba
    cywilna - cv, lm, swiadectwo*4(2*2), oswiadczenie, ksero dowodu,
    koperta, ksero swiadectwa wyksztalcenia (2*1) - razem w uproszczeniu -
    11*40gr za jedna oferte.

    Ostatnio zastanawialem sie, jak bym dal rade szukac roboty bez tego
    elektronicznego ustroistwa - i jestem pelen podziwu dla osob, ktore nie
    maja komputera.

    Flyer

  • 12. Data: 2003-03-01 08:02:05
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "flyer" <f...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > naglowki zmieniac (jedna z zasad wiekszej skutecznosci - trafienia w
    > odbiorce - zmienianie daty, wieku pomijam).

    http://imx.pl/cennik.html

    KORZYSTANIE Z KOMPUTERA:
    Pierwsza godzina + 30min gratis 5,00 zł
    Każda następna godzina 4,00 zł
    Karnet 10 godzin 40,00 zł

    DRUKOWANIE:
    CV w kolorze (cena minimalna) 2,00 zł
    CV czarno-białe (cena minimalna) 1,00 zł

    > Dalej - powiedzmy sluzba
    > cywilna - cv, lm, swiadectwo*4(2*2), oswiadczenie, ksero dowodu,
    > koperta, ksero swiadectwa wyksztalcenia (2*1) - razem w uproszczeniu -
    > 11*40gr za jedna oferte.

    95% pracodawców wymaga tylko CV i listu motywacyjnego, ksero kosztuje 20 gr.

    Tomek Z.

  • 13. Data: 2003-03-01 11:59:30
    Od: kingram <k...@N...net>

    Tomek Zielinski wrote:

> [...]
    > CV czarno-białe (cena minimalna) 1,00 zł

    > 95% pracodawców wymaga tylko CV i listu motywacyjnego, ksero kosztuje 20 gr.

    Swietnie Tomku...
    ;o))))))
    ROTFL - sorryyyyy...
    Tyle ze zapominasz o tym ze dany czlowiek NIE MA DOSTEPU DO KOMPUTERA -
    a zatem nie "zagoogla" sobie w internecie, nie znajdzie strony
    http://imx.pl/cennik.html i nie bedzie wiedzial tego wszystkiego, co ty
    juz wiesz... Malo tego zeby uzyc tak udosptepnionego sprzetu - trzeba co
    nieco wiedziec o jego mozliwosciach uzytkowych itd. Maszyna do pisania
    nadal bije wsrod wielu ludzi komputer na glowe!!! Bo jak sie tutaj
    literke c nacisnie - to wystuka c na papierze! a komputer? No trzeba
    uruchomic program o nazwie "edytor tekstow" - a co to jest program???
    Popatrz na to jak na ludzi ktorzy wieczor spedzaja przy lampie naftowej
    i swiecach (Nie z potrzeby romantyzmu ale z przymusu) a nie tak jak ty
    przy swiecacych zarowkach elektrycznych w jednej z twoich lamp...
    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 14. Data: 2003-03-01 12:00:07
    Temat: Odp: Spotkali sie gluchy ze slepym...
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > No ty już masz prace, to dlaczego narzekasz?? ;D

    Bo kiedyś jej nie miałem kilkukrotnie i wiem jak to było i mimo że teraz mam
    stałą pracę o co dziś trudno to wiem co wtedy przeżywałem. Tym samym rozumię
    wszystkich tych co na głowie stawają aby ją zdobyć a pracodawcy (najczęściej
    prywatni z małych firm) urządzaja sobie cyrk niczym w cyrku Nerona ! Co za
    czasy a z nimi Ci wstrętni wyuzdani kombinatorzy !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 15. Data: 2003-03-01 12:02:46
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ostatnio zastanawialem sie, jak bym dal rade szukac roboty bez tego
    > elektronicznego ustroistwa - i jestem pelen podziwu dla osob, ktore nie
    > maja komputera.

    Jak szukałem jeszcze rok temu pracy to bez poczty emial bym musiał chyba
    połowę pensji skromnej mieć na wydatki z tym związane. A że rezultat też był
    do bani to już osobny temat .....

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 16. Data: 2003-03-01 13:53:48
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "kingram" <k...@N...net> wrote in message

    > Tyle ze zapominasz o tym ze dany czlowiek NIE MA DOSTEPU DO KOMPUTERA -
    > a zatem nie "zagoogla" sobie w internecie, nie znajdzie strony
> [...]

    Kafejka internetowa Intermax ogłasza się w każdej poniedziałkowej Gazecie
    Praca (wspominają explicite o ofercie drukowania CV), więc argument o
    niewiedzy jest chybiony.

    > Malo tego zeby uzyc tak udosptepnionego sprzetu - trzeba co
    > nieco wiedziec o jego mozliwosciach uzytkowych itd. Maszyna do pisania
    > nadal bije wsrod wielu ludzi komputer na glowe!!!

    Wiesz, byłoby fajnie gdyby praca była dostępna dla każdego. Ale nie jest.
    Niewidzialna ręka rynku będzie pchać wyzej osoby, które przezwyciężą takie
    problemy, jak brak komputera (skorzystanie z cudzego) lub umiejętności
    korzystania z niego (skorzystanie z pomocy lub usługi). Równości nie ma i
    nie będzie, natomiast inicjatywa - przygotowanie eleganckiego CV - pomoże w
    każdej sytuacji.

    Tomek Z.

  • 17. Data: 2003-03-01 17:12:57
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
    > Kafejka internetowa Intermax ogłasza się w każdej poniedziałkowej Gazecie
    > Praca (wspominają explicite o ofercie drukowania CV), więc argument o
    > niewiedzy jest chybiony.
    I myślisz, iż w każdym mieście, miejscowości, wsi jest taka kafejka??
    Nie mam więcej pytań, bo tak to jest, jak człowiek nie widzi niczego dalej
    poza czubek własnego nosa... tyś właśnie z tych ślepych.

> [...]
    > problemy, jak brak komputera (skorzystanie z cudzego) lub umiejętności
    > korzystania z niego (skorzystanie z pomocy lub usługi).
    I co chcesz udowodnić, iż człowiek który przepracował 20 lat jako
    specjalista i teraz z całą pewnością jest ekspertem w swojej dziedzinie jest
    gorszy od Ciebie bo nie ma ani komputera, ani dostępu do niego, ewentualnie
    nie stać go na skorzystanie z opisywanych przez Ciebie usług?? Idź się
    ogarnij proszę, bo ja już Ci więcej tłumaczyć nie będę. Najwyraźniej nie
    masz ochoty zobaczyć rzeczywistości więc żyj sobie dalej w swym
    wyidealizowanym szczęśliwym świecie, ja Cię uświadamiać nie będę i mam
    nadzieje, iść dość szybko samo życie zweryfikuje Twoje błędne poglądy.
    Chcesz podyskutować na temat mojego postu ok, ale zostaw już ten "drobiazg"
    i zajmij się tekstem jako całością,

    > Równości nie ma i nie będzie, natomiast inicjatywa - przygotowanie
    > eleganckiego CV - pomoże w każdej sytuacji.
    W każdej?? Jesteś pewien. Postaraj się bardziej precyzyjnie formułować swoje
    myśli (teraz ja zacznę się czepiać szczegółów).

    motto

  • 18. Data: 2003-03-01 17:14:52
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A w swoim pesymizmie staram sie naiwnie wierzyc, ze te oferty sa, tylko
    > w przekazie informacji jest o wiele wiekszy burdel niz za czasow edyktow
    > krolewskich odczytywanych w dzien targowy na rynku :).
    Chciałbym móc w to uwierzyć. Bardzo chciałbym.

    motto

  • 19. Data: 2003-03-01 17:29:06
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "motto" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
    ewentualnie
    > nie stać go na skorzystanie z opisywanych przez Ciebie usług??

    Wytłumacz mi proszę, jakimi pokrętnymi ścieżkami podążały Twe myśli, gdy
    wysnuwałeś powyższe wnioski z mojej zacytowanej tu wypowiedzi. Ja nie
    odnajduję żadnego logicznego związku.

    > Chcesz podyskutować na temat mojego postu ok, ale zostaw już ten
    "drobiazg"
    > i zajmij się tekstem jako całością,

    Jak już wspomniałem w początkach tego wątku, z większością Twoich tez się
    zgadzam. Moje zastrzeżenia wzbudził jedynie ów drobiazg, którego Ty bronisz
    teraz jak niepodległości.

    Tomek Z.

  • 20. Data: 2003-03-01 18:03:47
    Od: flyer <f...@g...pl>