PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚledzenie kandydatów na pracowników

  • 71. Data: 2009-02-15 16:23:05
    Temat: Re: Śledzenie kandydatów na pracowników
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Nie czytasz uważnie. Napisałem "nie naruszając przepisów prawa", nie
    > napisałem "zgodnie z prawem". Nie widzę naruszenia prawa przez kierowcę
    > wprowadzającego silnik auta (zaznaczam - stojącego auta) na wyższe obroty.

    Chodzi o to, czy Ty tutaj planując jesteś winny a nie czy nieświadomie spowodowałeś
    śmierć babci

  • 72. Data: 2009-02-15 16:46:35
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Z każdym zawsze rozmawiam tak, jak na to zasługuje.

    Do czasu aż Ci ręcznie nie wytłumaczy ?

  • 73. Data: 2009-02-15 16:49:08
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Dodam co mi się zechce, synku.
    > Ty w tej kwestii nie masz nic do gadania.

    A kto ma ? Sam chcesz pisać o swoim pisaniu ?

  • 74. Data: 2009-02-15 17:05:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gn9gtd$9rb$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

    > Do czasu aż Ci ręcznie nie wytłumaczy ?
    Na pewno na takie tłumaczenie znajdę odpowiednie kontrargumenty.
    Ale to na bok.
    Słuchaj no, synu.
    W ciągu ok. godziny popełniłeś coś z 8 postów, z czego - jak do teraz
    widzę - co najmniej 7 do mnie.
    Ja wiem, że wkurzam durniów i maniaków, tak ma być, niemniej nie jest to
    normalne zachowanie, szczególnie biorąc pod uwagę jakość wykwitów twego
    "umysłu".
    Jeżeli to jakaś prymitywna forma amatorskiej autoterapii, psychicznego
    onanizmu, to czyń tak dalej, ale to jałowe, bo nie jesteś chyba aż tak głupi
    aby sądzić, że będę z tobą "polemizował".

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2009-02-15 17:27:28
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Na pewno na takie tłumaczenie znajdę odpowiednie kontrargumenty.

    Zes...sz się gacie i tyle

> [...]
    > onanizmu, to czyń tak dalej, ale to jałowe, bo nie jesteś chyba aż tak głupi
    > aby sądzić, że będę z tobą "polemizował".

    Mówiąc szczerze, wali mnie to

  • 76. Data: 2009-02-15 18:19:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gn9ja5$chi$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>