PracaGrupypl.praca.szukana[Śląsk] absolwent Informtyki szuka stażu

  • 1. Data: 2005-09-02 13:39:25
    Temat: [Śląsk] absolwent Informtyki szuka stażu
    Od: "Dominik Szopa" <f...@i...pl>

    Szanowni Państwo,

    W czerwcu obroniłem dyplom mgr z Informatyki na Uniwersytecie Śląskim.
    Szukam stażu lub praktyki jako programista w Katowicach lub okolicach.
    Zależy mi na zdobyciu doświadczenia zawodowego jako programista. Jestem
    osobą, która nie boi się nowych wyzwań, szybko się uczę. Znam następujące
    technologie: Delphi, C++, Java, PHP, Visual Basic, HTML, SQL, MySql,
    FireBird, Iterbase.

    Z poważaniem,

    Dominik Szopa

    mail: d...@g...com

  • 2. Data: 2005-09-02 14:05:18
    Temat: Re: [Śląsk] absolwent Informtyki szuka stażu
    Od: "Dominik Szopa" <f...@i...pl>

    ps. Język angielski na poziomie bardzo dobrym, prawo jazdy kat B.