PracaGrupypl.praca.dyskusje › Słabe strony co powiedzieć ???

  • 11. Data: 2005-12-14 08:42:25
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Michał [Tue, 13 Dec 2005 21:33:25 +0100]:

    > a wymienisz pięć swoich, najbardziej istotnych dla
    > Ciebie, wad, Pani Mądra, hmmm? :)

    Ja tam swoje wady lubię akurat :)) Ale powymieniać
    sobie mogę, co mi tam.
    Leniwa jestem.
    Numerków nie zapamiętuję więc z notesami biegam.
    Zmarźluch jestem co stanowi spory problem zimą.
    Palę. Nie zamierzam rzucić.
    Nie mam prawka, jakaś taka asamochodowa jestem ;)

    A Ty potrafisz? :)

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 12. Data: 2005-12-14 08:43:45
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Kira napisał(a):
> [...]
    > Zmarźluch jestem co stanowi spory problem zimą.
    > Palę. Nie zamierzam rzucić.
    > Nie mam prawka, jakaś taka asamochodowa jestem ;)

    phi, każdy potrafi :)
    - posiada olbrzymią wiedzę, tzn. jest przemądrzały i wszystko wie lepiej,
    - przyjazny ludziom, ale dopiero jak ich zdominuje,
    - nastawiony na realizację zadań - nie dostrzega ludzi,
    - nastawiony na ludzi - chaotycznie realizuje zadania,
    - kreatywny - zaczyna tysiąc rzeczy i żadnej nie kończy ;-)

    pozdr.
    m.

  • 13. Data: 2005-12-14 08:44:52
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: kiesiewicz [Tue, 13 Dec 2005 21:30:53 +0100]:

    > troche OT - znam ekstremalny przypadek - moi tesciowie,
    > wg nich sa super, ale gdy wyjdzie, ze nie sa obrazaja sie
    > a temat przy ktorym wyszla ich niewiedza staje sie tematem
    > tabu

    Żadne ekstremum, normalne w pracy wśród Absolwentów (TM).
    Są świetni i rewelacyjni, a jak coś spaprają to winni są
    wszyscy naokoło tylko nie oni - no i rzecz jasna tematu
    unikają i udają że go nie ma, zamiast problem rozwiązać.

    Kira (wolę ludzi _znających_ swoje wady, bo tacy zwykle
    potrafią na nie spojrzeć obiektywnie i coś zrobić)

  • 14. Data: 2005-12-14 09:04:47
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Maciek Sobczyk [Wed, 14 Dec 2005 09:43:45 +0100]:

    > phi, każdy potrafi :)

    No właśnie problem w tym że chyba nie :) A potem właśnie
    takie kwiatki na rozmowach są jak ten pracoholizm czy też
    inne zdziczenia, o których naiwni sądzą że są pożyteczne.

> [...]
    > - nastawiony na ludzi - chaotycznie realizuje zadania,
    > - kreatywny - zaczyna tysiąc rzeczy i żadnej nie kończy ;-)

    Hehehe a wiesz, że może i faktycznie należy przestać pytać
    o wady i te chętnie wymieniane zalety starać się rozpracować ;)

    Kira

  • 15. Data: 2005-12-14 09:24:31
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Kira napisał(a):
    > Hehehe a wiesz, że może i faktycznie należy przestać pytać
    > o wady i te chętnie wymieniane zalety starać się rozpracować ;)
    Też się pojawiają pikne kwiatki. Znajoma wspominała mi o niedawno
    widzianym kandydacie (jakieś stanowisko w liniach lotniczych).

    - Dlaczego wybrał pan tą pracę?
    - Bo lubię ryzyko!
    - Co to znaczy, że lubi pan ryzyko?
    - no że lubię, po prostu - lubię ryzyko,
    - czy to oznacza, że robi pan [tu opis jakiegoś ryzykownego zachowania]
    - nnnie, raczej nie,
    - a tak [kolejny opis]
    - tez nie
    - to może tak [znów opis]
    - no nie, nnie. Ja to chyba jednak wcale nie lubię ryzyka.

    Ot i dowiedział się czegoś o sobie pan kandydat.

    pozdr.
    m.

  • 16. Data: 2005-12-14 11:06:48
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

    W artykule news:dnon65$on9$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Kira z adresu <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > No właśnie problem w tym że chyba nie :) A potem właśnie
    > takie kwiatki na rozmowach są jak ten pracoholizm czy też
    > inne zdziczenia, o których naiwni sądzą że są pożyteczne.

    mam wrazenie, ze jakby kazdy byl uczciwy i swoje wady wymienial to
    bezrobocie w Polsce by siegalo +- 70% :)

  • 17. Data: 2005-12-14 11:20:49
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: kiesiewicz [Wed, 14 Dec 2005 12:06:48 +0100]:

    > mam wrazenie, ze jakby kazdy byl uczciwy i swoje wady
    > wymienial to bezrobocie w Polsce by siegalo +- 70% :)

    Mówisz, że pracownicy to aż takie pierdoły rzewne są...?
    No możliwe, nie wiem, nie zamierzam wnikać - ale powiem
    Ci jedno: ludzi bez wad nie ma, więc jak ktoś mi takowy
    kit próbuje wciskać, to automatycznie ląduje na samym
    końcu kolejki. No, powiedzmy że przed tymi, którzy są
    chodzącymi geniuszami w jakiejś dziedzinie i bardzo chcą
    pracować za 1000 brutto ;>

    Kira

  • 18. Data: 2005-12-14 11:23:02
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Maciek Sobczyk [Wed, 14 Dec 2005 10:24:31 +0100]:

    > Też się pojawiają pikne kwiatki.

    Kwiatki to się pojawiają cały czas. W ramach reklaksu
    nawet czasami próbujemy zgadywać, który poradnik czy
    serwis internetowy dany agregat wykuł na pamięć przed
    pisaniem dokumentów czy rozmową :) Inna sprawa, że to
    coraz gorzej wychodzi bo na wszystkich te same brednie.

    > Znajoma wspominała mi o niedawno widzianym kandydacie
    > (jakieś stanowisko w liniach lotniczych). [...]
    > Ot i dowiedział się czegoś o sobie pan kandydat.

    Hihi niezłe :) Wiecie co? Ja jednak ten serwisik robię,
    pal licho, ale takie ewenementy są warte zachowania dla
    potomności. Może się zresztą przyda mocno szukającym -
    będą mieli możliwość sprawdzić czego NIE robić ;)

    Kira

  • 19. Data: 2005-12-14 11:34:05
    Od: Michał <m...@s...net>

    Kira wrote:
    > Palę. Nie zamierzam rzucić.
    Może jednak da się coś z tym zrobić? :)

    > A Ty potrafisz? :)

    No szur, kto nie potrafi ten dupa ;).

    - nadal słaba organizacja czasu,
    - mało regularne jedzenie + mało zdrowy tryb życia,
    - tysiąc pomysłów w ciągu dnia, więc łatwo o rozkojarzenie zanim 1
    pójdzie na tapetę, a 999 do kosza,
    - brak lojalności dla Firmy/idei, gdy robota staje się nudna, bez
    względu na wynagrodzenie,
    - skłonność do pracoholizmu/perfekcjonizmu (opory w przekazywaniu
    najważniejszych kompetencji innym), czego bardzo w sobie nie lubię i nad
    czym pracuję,

    Ooo, to już 5?? ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 20. Data: 2005-12-14 11:45:13
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

    W artykule news:dnov55$201$1@inews.gazeta.pl,
> [...]

    > końcu kolejki. No, powiedzmy że przed tymi, którzy są
    > chodzącymi geniuszami w jakiejś dziedzinie i bardzo chcą

    zalozmy, ze polowa ludzi mieszkajaca w moim bloku szuka pracy - znam ich
    dobrze to wiem, ze wlasnie ta polowa jest:

    1. zazdrosna
    2. nieuprzejma
    3. chamska
    4. egoistycznie nastawiona do swiata

    powiedz jaka szanse mieliby Ci ludzie, gdyby sie otworzyli na rozmowie
    kwalifikacyjnej, przeciez tak naprawde na takiej rozmowie ludzie raczej
    skrzywiaja rzeczywistosc i mowic im zeby prawili prawde to jak jakby
    kazac im isc do kolejki rejestrcyjnej w urzedzie pracy :)