PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skandynawia - Praca

  • 1. Data: 2002-04-29 18:32:06
    Temat: Skandynawia - Praca
    Od: "rafal nowak" <r...@p...pl>

    Organizacja Międzynarodowa INTERREGION (www.interregion.home.pl) organizuje
    wyjazdy do Skandynawii (zbiory owocow lesnych).
    Czy ktos miał do czynienia z w/w organizacja? Bardzo prosze o opinie i
    komentarze. Jezeli jest to mozliwe to prosze rowniez na priva.

    rafal nowak
    r...@p...pl

  • 2. Data: 2002-04-29 18:42:05
    Temat: Re: Skandynawia - Praca
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aak3k1$gu0$1@news.tpi.pl>, rafal nowak wrote:
> [...]
    > Czy ktos miał do czynienia z w/w organizacja? Bardzo prosze o opinie i
    > komentarze. Jezeli jest to mozliwe to prosze rowniez na priva.

    W Gazecie Wyborczej (kurcze nie moge znalesc teraz) byl duzy artykul
    zwiazany z naciaganiem klientow przez ta firme w o gole rowniez
    nie tylko przez gazete :

    http://w1.349.telia.com/~u34900009/arch581.htm
    http://w1.349.telia.com/~u34900009/arch532.htm

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 3. Data: 2002-04-30 20:29:49
    Od: "rafal nowak" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnacr4ha.1f92.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...
    > W Gazecie Wyborczej (kurcze nie moge znalesc teraz) byl duzy artykul
    > zwiazany z naciaganiem klientow przez ta firme w o gole rowniez
> [...]

    Dlaczego nikt takimi firmami/organizacjami nie potrafi sie zajac? Proceder
    jak wynika z artykolow trwa juz kilka lat, sa poszkodowani a prokuratura
    umarza w 2001 r. postepowanie z powodu "braku danych dostatecznie
    uzasadniających podejrzenie popełnienia czynu zabronionego"...
    A firma znowu poszukuje chetnych. Ciekawi mnie ile osob w tym roku zostanie
    oszukanych? I co bedzie miala do powiedzenia prokuratura.

    Pozdrawiam,
    rafal

  • 4. Data: 2002-04-30 20:37:39
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aamuuv$a1g$1@news.tpi.pl>, rafal nowak wrote:

> [...]
    > A firma znowu poszukuje chetnych. Ciekawi mnie ile osob w tym roku zostanie
    > oszukanych? I co bedzie miala do powiedzenia prokuratura.

    No coz winni sa rowniez ludzie, ze tak sa latwowierni do wszystkiego. A
    firma no coz robi wszystko zeby sie biznes krecil, odpowiednio spisane
    umowy itd. Z tego co wiem to nawet nazwe swoja swego czasu zmienila na
    inna, bo byla zle kojarzona :))

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-04-30 20:52:14
    Od: "rafal nowak" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnactvm3.1kei.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...
> [...]
    > firma no coz robi wszystko zeby sie biznes krecil, odpowiednio spisane
    > umowy itd. Z tego co wiem to nawet nazwe swoja swego czasu zmienila na

    Teraz na koncu umowy zgloszenia wyjazdu widnieje pieczatka "Berner &
    Bolling" jako kooperant z siedziba jak organizacja. Niestety nie wiem jak
    bylo w innych latach.
    PS. Artykol o organizacji ukazal sie w Gazecie Wyborczez nr 223 z
    2000/08/14-15 "Tam gdzie rosna borowki"

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-05-02 10:53:36
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

> [...]
    > firma no coz robi wszystko zeby sie biznes krecil, odpowiednio spisane
    > umowy itd. Z tego co wiem to nawet nazwe swoja swego czasu zmienila na

    a wszystkiemu winne sa władze które zafundowały takową sytuacje, ludzie cz
    epiaja sie wszystkiego by zarobic, stad biora sie takie sytuacje :-(

    --
    pozdro

    Wujko

  • 7. Data: 2002-05-02 11:17:25
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    Użytkownik "WujkO" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a wszystkiemu winne sa władze które zafundowały takową sytuacje, ludzie cz
    > epiaja sie wszystkiego by zarobic, stad biora sie takie sytuacje :-(

    A tak w ogole wszystkiemu winni sa masoni, Zydzi, cyklisci i producenci
    drewnianych zabawek...
    :o(((

    Pzdr.

    Marcin/.Barman