PracaGrupypl.praca.dyskusje › Simple S. A.

  • 1. Data: 2003-03-25 08:56:09
    Temat: Re: Simple S. A.
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > CZy ktos z was slyszal cos o ww firmie

    ja nie slyszalem ale ty mozesz poczytac:
    http://www.google.pl/search?q=Simple+S.+A.&ie=UTF-8&
    oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szuk
    aj+z+Google&lr=lang_pl

    zanim spytasz - www.google.pl
    (ktos mial taka stopke, chyba tez sobie zrobie ;-) )

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 2. Data: 2003-03-25 09:16:50
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > zanim spytasz - www.google.pl
    > (ktos mial taka stopke, chyba tez sobie zrobie ;-) )

    Tylko, że tam nie piszą jaka jest np. atmosfera w pracy, traktowanie
    pracowników, stabilizacja, możliwości zarobków, awansu, a przede wszystkim o
    to grupowiczom chodzi.

  • 3. Data: 2003-03-25 09:21:12
    Temat: Simple S. A.
    Od: "tolo" <w...@w...pl>

    CZy ktos z was slyszal cos o ww firmie

  • 4. Data: 2003-03-25 13:40:44
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 25 Mar 2003 10:16:50 +0100, "winetu"
    <P...@p...onet.pl> zakodował:

    >Tylko, że tam nie piszą jaka jest np. atmosfera w pracy, traktowanie
    >pracowników, stabilizacja, możliwości zarobków, awansu, a przede wszystkim o
    >to grupowiczom chodzi.

    Za to tu jest
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&
    ie=ISO-8859-2&q=simple&btnG=Szukaj+z+Google&meta=gro
    up%3Dpl.praca.dyskusje

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-03-25 13:43:37
    Od: "tolo" <w...@w...pl>

    tak, tak ,tak
    to mnie najbardzuej interesuję
    jeżeli ktoś chciał porozmowiać to może po prv

  • 6. Data: 2003-03-25 17:13:18
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Tylko, że tam nie piszą jaka jest np. atmosfera w pracy, traktowanie
    > pracowników, stabilizacja, możliwości zarobków, awansu, a przede wszystkim
    > to grupowiczom chodzi.

    domyslny jestes ale i to mozna odnalezc w archiwum grupy :)