PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisant PC - jaka pensja?

  • 21. Data: 2004-08-26 14:20:35
    Temat: Re: Serwisant PC - jaka pensja?
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    orzeszko wrote:

    > no wlasnie tu bym polemizowal, bo dla mnie informatyk to osoba
    > znajaca dobrze przynajmniej 3 jezyki programowania, ja znam slabo
    > Pascala, troche liznalem C++ i PHP, dobrze orientuje sie w HTML --
    > ogolnie masz troche racji ale to za malo na "informatyka" za duzo na
    > "serwisanta" :)

    Osoba, która zna kilka języków programowania to programista. Bycie
    programistą nie implikuje bycia informatykiem. Tak samo bycie
    informatykiem nie implikuje bycia programistą, choć jakąś wiedzę
    programistyczną wypada posiadać.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl

  • 22. Data: 2004-08-26 14:39:17
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > programistą nie implikuje bycia informatykiem. Tak samo bycie
    > informatykiem nie implikuje bycia programistą, choć jakąś wiedzę

    no to mam problem tożsamościowy - KIM JESTEM? :)

    --
    orzeszko

  • 23. Data: 2004-08-26 15:01:22
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    > no to mam problem tożsamościowy - KIM JESTEM? :)

    To kim jestes najlepiej pokaza projekty, ktore zrealizowales lub w ktorych
    wspoluczestniczyles w stopniu tworczym. Podeslij nam link do twoich realizacji a
    my napiszemy co o tym myslimy. To chyba jedyna droga do samookreslenia, oraz
    metoda dzieki ktorej bedziesz potrafil odpowiedziec na pytanie "co dalej" oraz
    "za ile dalej" ...

    Pozdro

  • 24. Data: 2004-08-26 15:57:02
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > metoda dzieki ktorej bedziesz potrafil odpowiedziec na pytanie "co dalej" oraz

    linków nie podeslę bo stron nie tworzyłem, z wiekszych realizacji to
    uruchomienie i administracja ok 5-ciu pracowni internetowych w szkołach, jedna
    kancelaria adwokacka, parę małych biur rachunkowych - a te niestety nigdzie w
    internecie nie widnieją... ale to za mało dla mnie -- dlatego tez chcę sie
    wynieść do wiekszej firmy: mam potrzebę samorealizacji :)

    --
    orzeszko

  • 25. Data: 2004-08-26 17:19:17
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

> [...]
    > internecie nie widnieją... ale to za mało dla mnie -- dlatego tez chcę sie
    > wynieść do wiekszej firmy: mam potrzebę samorealizacji :)

    ... a moze jakies szbd ?, to by pomoglo ... , bo narazie to sam wiesz ... ale
    sie nie poddawaj. A jezeli obecna praca ma tylko takie wyzwania to uciekaj i nie
    trac czasu...

    Pozdrowienia

  • 26. Data: 2004-08-26 19:54:13
    Od: <w...@p...pl>

    KURCZAKI JESTESCIE SWIETNI
    Mysle ze w dobrym kabarecie po piataku netto byscie wyciagneli ???

    Jakies Wnioski :))

    Wojtek

    Użytkownik "orzeszko" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1b46.0000023e.412df615@newsgate.onet.pl...

  • 27. Data: 2004-08-26 21:33:03
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <1...@n...onet.pl> "orzeszko"
    <t...@p...onet.pl> writes:
> [...]

    >internecie nie widnieją... ale to za mało dla mnie -- dlatego tez chcę sie
    >wynieść do wiekszej firmy: mam potrzebę samorealizacji :)

    Zapomnij, wbija Cie w procedury i nie bedziesz mogl robic nic ponadto co tam
    napisano a jak sprobujesz to skonczysz jak ja z podziekowaniem i niechecia
    do Twoich autorskich rozwiazan (w moim przypadku duzo lepszych).
    Predzej mozna zrobic cos pozytecznego w malej firmie ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 28. Data: 2004-08-26 21:56:03
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    chcesz kogos obrazic w...@p...pl ???
    .... zacznij od komentarzy pod cytatem w...@p...pl :))))))

  • 29. Data: 2004-08-26 22:09:18
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    a jesli ktos chcialby zobaczyc strone naszego pana przesmiewcy
    w...@p...pl
    to niech zajrzy na: www.pulsnet.pl
    ale super profesjonalna , hihihihihi ...........
    ale z niego zawodowiec buuuuuhahahaha

    jeszcze raz gratuluje w...@p...pl ...

    Pozdro

  • 30. Data: 2004-08-27 19:01:22
    Od: <w...@p...pl>

    no coz szkoda ze nie macie kolego poczucia humoru zwanego poczuciem humoru
    lub sense of humor from time to time :\
    no comment....