PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisant PC - jaka pensja?

  • 1. Data: 2004-08-25 10:44:34
    Temat: Serwisant PC - jaka pensja?
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Staż ok 5 lat (+3 na podobnym stanowisku). Zamierzam zmienić pracę - jaką
    pensję zaproponować? Ile zarabiacie na podobnych stanowiskach?

    orzeszko

  • 2. Data: 2004-08-25 11:09:20
    Temat: Re: Serwisant PC - jaka pensja?
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Staż ok 5 lat (+3 na podobnym stanowisku). Zamierzam zmienić pracę - jaką
    > pensję zaproponować? Ile zarabiacie na podobnych stanowiskach?

    Ja w Polsce, w Katowicach dostawalem 5350 Brutto, z mniejszym stazem.

    FMT

  • 3. Data: 2004-08-25 11:13:25
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl>

    > Ja w Polsce, w Katowicach dostawalem 5350 Brutto, z mniejszym stazem.
    >
    > FMT

    pozwól, że skorzystam z Twojej gościnności :) Parę pytań:

    1. Duża firma (podaj ilość zatrudnionych na oko)
    2. Jaki miałeś zakres obowiązków.
    3. No i jakie wymogi były stawiane na to stanowisko

    Pozdrawiam!

    orzeszko

  • 4. Data: 2004-08-25 11:26:12
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > 1. Duża firma (podaj ilość zatrudnionych na oko)
    okolo 300 osob

    > 2. Jaki miałeś zakres obowiązków.
    wspieranie "moich" serwisantow, jak juz sie rzeczywiscie cos powaznie
    namieszalo

    > 3. No i jakie wymogi były stawiane na to stanowisko
    Systemy Microsoft, sprzet Cisco, servery Compaq i IBM, w tym zakresie trzeba
    bylo miec powiedzmy duzo wiecej umiejetnosci niz inni.

    FMT

  • 5. Data: 2004-08-25 13:33:50
    Od: "MobyDick" <m...@w...pl>

    To ja może lekko powstrzymam ten entuzjazm , w trzech firmach z branży IT w
    których pracowałem serwisant nie dostawał na rękę więcej niż 1400 zł .
    Firmy w woj.pomorskim, wszystkie zatrudniały powyżej 50 osób i zajmowały się
    dystrybucją sprzętu.

  • 6. Data: 2004-08-25 14:16:22
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Firmy w woj.pomorskim, wszystkie zatrudniały powyżej 50 osób i zajmowały się

    no ja zorientowałem się, że kol. przedpisca z 5350 brutto to raczej zajmował
    stanowisko kierownicze :) Chodziło mi głównie o to "ile powiedzieć", teraz
    widze że 1500-1600 zł mozna "atakować"

    --
    orzeszko

  • 7. Data: 2004-08-25 15:04:29
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > no ja zorientowałem się, że kol. przedpisca z 5350 brutto to raczej
    > zajmował
    > stanowisko kierownicze :) Chodziło mi głównie o to "ile powiedzieć", teraz
    > widze że 1500-1600 zł mozna "atakować"

    Nie bylem kierownikiem, "moi serwisanci" dlatego ze oni mieli mnie do
    pomocy, bylem serwisantem, tak jak oni, powiedzmy z innymi kwalifikacjami
    (co nie zmienialo faktu ze jak byl projekt to biegalem i odkurzalem serwery
    jak inni :-D )

    FMT

  • 8. Data: 2004-08-25 15:23:25
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > (co nie zmienialo faktu ze jak byl projekt to biegalem i odkurzalem serwery

    no to jestem w "kropce" bo chciałem atakować 2500 :-) Spróbuję na 2800 -
    będzie z czego "schodzić"

    orzeszko

  • 9. Data: 2004-08-25 16:16:27
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > no to jestem w "kropce" bo chciałem atakować 2500 :-) Spróbuję na 2800 -
    > będzie z czego "schodzić"

    no i to jest dobre "myslenie"
    Nikt nie bedzie Cie docenial, jezeli sam sie nie docenisz.

    FMT

  • 10. Data: 2004-08-25 17:26:12
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    > no i to jest dobre "myslenie"
    > Nikt nie bedzie Cie docenial, jezeli sam sie nie docenisz.

    taaaa ... szczegolnie po klku latkach bezrobocia, bo jeszcze nie slyszalem ,
    zeby serwisant "wychodzacy" z kwota 3K byl specjalnie "rozchwytywany" ... no ale
    czym bylby wolny kraj bez wolnego wyboru ...

    Pozdrowienia