PracaGrupypl.praca.dyskusjeSam znalazłem pracę

  • 1. Data: 2009-01-21 14:58:44
    Temat: Sam znalazłem pracę
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Witam,
    Sam znalazłem sobie pracę, słyszałem że dzięki temu UP wypłacać bedzie
    jakieś pieniądze jakiś czas.
    Czy ktoś zna szczegóły?

    --
    PZ

  • 2. Data: 2009-01-21 16:12:52
    Temat: Re: Sam znalazłem pracę
    Od: "qnick" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Sam znalazłem sobie pracę, słyszałem że dzięki temu UP wypłacać bedzie jakieś
> [...]
    Nazywa się to dodatek aktywizacyjny i wypłacają jak się nie mylę przez połowę
    okresu przez jaki pobierałbyś zasiłek. Składa się wniosek w UP i przelewają na
    konto co miesiąć kiedyś było to ok 200 zeta. Pozdr

  • 3. Data: 2009-01-21 19:31:37
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Tak, tylko ze ja teraz juz pobieram zasiłek przez parę miesiecy

  • 4. Data: 2009-01-22 09:49:54
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 20:31:37 +0100, Fox napisał(a):

    > Tak, tylko ze ja teraz juz pobieram zasiłek przez parę miesiecy

    No przecież napisał Ci wyraźnie... Przez połowę okresu przez jaki
    dostawałbyś zasiłek. Czyli np. jak zostało Ci 6 miesięcy zasiłku, to przez
    3 miesiące możesz dostawać ten dodatek.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski