PracaGrupypl.praca.dyskusjeSZukam pracy w charakterze kelnerki

  • 1. Data: 2005-02-04 11:54:18
    Temat: SZukam pracy w charakterze kelnerki
    Od: "IZA17" <b...@0...pl>

    mam 19 lat wyksztalcenie wyzsze jestem osoba bezrobotna i szukam pracy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-02-04 12:26:54
    Temat: Re: SZukam pracy w charakterze kelnerki
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 04 Feb 2005 12:54:18 +0100, "IZA17"
    <b...@0...pl> zakodował:

    >19 lat wyksztalcenie wyzsze

    I może jeszcze 10 lat doświadczenia?

    Chcesz o tym podyskutować?

    Geniusz normalnie - a nie wie, że takie ogłoszenia to na
    pl.praca.szukana :(

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded