PracaGrupypl.praca.szukana › SZYBKA GOTÓWKA!!! - praca od zaraz!

  • 1. Data: 2005-06-03 23:59:22
    Temat: SZYBKA GOTÓWKA!!! - praca od zaraz!
    Od: "Anetta" <d...@p...onet.pl>

    Wystarczy 10-20min dziennie przy komputerze a już po kilku dniach zaczniesz
    bardzo dobrze zarabiac! TO NIE JEST KLIKANIE W BANERY CZY ODBIERANIE
    MAILI!!! Nie czekaj az inni sie wzbogaca! ? Ja spróbowałam i nie żałuję,
    Tobie też się poszczęści jeśli tylko chcesz! Napisz do mnie:
    d...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-06-04 11:24:46
    Temat: Re: SZYBKA GOTÓWKA!!! - praca od zaraz!
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Polecam grupe alt.pl.szukam.frajera bo na tej Twoje ogloszenie nie powinno
    sie znalezc. Zamiast wkrecac ludzi w lancuszek sw. Antoniego wez sie za
    siebie...

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź