PracaGrupypl.praca.dyskusje › !! SZUKAM DOBREJ EKIPY BUDOWLANEJ !!

  • 1. Data: 2004-12-30 08:17:17
    Temat: !! SZUKAM DOBREJ EKIPY BUDOWLANEJ !!
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl>

    Szukam dobrej ekipy budowlanej. Budowa domu na Białołece (Warszawa)-Dom
    parterowy 140m2, bez podpiwniczenia z mozliwością adaptacji poddasza
    (przyszłościowe uzytkowe poddasze). Planowane rozpoczęcie budowy Marzec'2005 -
    mam nadzieję. Ewentualne namiary na ekipy budowlane prosze kierować na adres:
    k...@p...onet.pl
    Z góry dziękuję.
    Kasia

  • 2. Data: 2004-12-30 14:21:34
    Temat: Re: !! SZUKAM DOBREJ EKIPY BUDOWLANEJ !!
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 30 gru 2004 w liście
    [news:4f10.00000b3f.41d3b98d@newsgate.onet.pl] Kasia
    [k...@p...onet.pl] napisał(a):

> [...]
    > rozpoczęcie budowy Marzec'2005 - mam nadzieję. Ewentualne namiary
    > na ekipy budowlane prosze kierować na adres:

    Śmiecisz już na drugiej grupie. Plonk warning!

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2004-12-31 00:27:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 30 Dec 2004 09:17:17 +0100, "Kasia"
    <k...@p...onet.pl> zakodował:

    >Szukam dobrej ekipy budowlanej.

    Chcesz o tym (pl.praca.po)dyskutować?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded