PracaGrupypl.praca.szukana › * STRONY WWW || SKLEPY INTERNETOWE * * * 18-07-2005

  • 1. Data: 2005-07-18 07:17:55
    Temat: Re: * STRONY WWW || SKLEPY INTERNETOWE * * * 18-07-2005
    Od: "tom" <adres_w_tresci>

    chyba wam źle zegar pracuje w systemie?
    Swoja drogą grupa ta również mogła by mieć zabezpieczenie
    żeby nie wstawiać ogłoszeń z datą z przyszłości.

  • 2. Data: 2005-07-18 09:00:15
    Temat: * STRONY WWW || SKLEPY INTERNETOWE * * * 18-07-2005
    Od: BorNet<N...@b...pl>

    Tanio, szybko i solidnie wykonujemy serwisy internetowe, sklepy internetowe, CMS....
    Zapoznaj się z nasza oferta: www.bornet.pl

  • 3. Data: 2005-07-18 09:17:55
    Od: webfly <w...@n...cc>

    tom wrote:
    > chyba wam źle zegar pracuje w systemie?
    > Swoja drogą grupa ta również mogła by mieć zabezpieczenie
    > żeby nie wstawiać ogłoszeń z datą z przyszłości.

    Albo zeby nie wysylac takich samych ogloszen kilka razy na dzien.
    Czasami mam wrazenie, ze chlopcy z "profesjonalnie, tanio, szybko"
    moga nie miec czasu na zrobienie jakiegos porzadnego projektu -
    bo sa wiecznie zajeci spamowaniem....

    --
    web
    http://webdes.org

  • 4. Data: 2005-07-18 09:37:57
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 18-07-2005 o 11:17:55 webfly <w...@n...cc> napisał:

> [...]
    > Czasami mam wrazenie, ze chlopcy z "profesjonalnie, tanio, szybko"
    > moga nie miec czasu na zrobienie jakiegos porzadnego projektu -

    "kontakt: i...@p...fm"? 200 postów w miesiącu, z różnych kont na
    onecie, ten sam gostek.

  • 5. Data: 2005-07-18 10:19:39
    Od: webfly <w...@n...cc>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > "kontakt: i...@p...fm"? 200 postów w miesiącu, z różnych kont na
    > onecie, ten sam gostek.

    Nie on jeden :)
    Wg. mnie taki spaming to totalna antyreklama i na dodatek jak widac
    zupelnie nieskuteczna - skoro spamerzy spamuja - czyli roboty brak.
    I nie ma sie co dziwic - patrzac na to co oferuja...

    --
    web
    http://webdes.org