PracaGrupypl.praca.szukana:::SEKRETARKA:::

  • 1. Data: 2003-07-21 16:30:40
    Temat: Re: :::SEKRETARKA:::
    Od: Internetowa Bileteria <b...@b...pl>

    UWAGA!!! NIE polecam tej osoby!

  • 2. Data: 2003-07-22 22:18:52
    Od: "P.Tuzak" <c...@p...onet.pl>

    Proponuje olać panią Agnieszke Dworak , po raz kolejny popieprzył jej sie
    zegar w kompie (naumyślnie napewno).
    Mam nadzieję że tą drogą daleko nie zajdzie, być może chce pokazać jak jest
    " biegła znajomość obsługi komputera" ......

    P.Tuzak

  • 3. Data: 2003-07-23 09:48:50
    Temat: :::SEKRETARKA:::
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Młoda , ambitna , komunikatywna , posiadająca doświadczenie w pracy
    > biurowej, biegła znajomość obsługi komputera ,

    to nie ambicja, a nachalnosc

  • 5. Data: 2003-07-23 16:21:22
    Od: "prezes" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Internetowa Bileteria" <b...@b...pl> napisał w