PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rząd: płaca minimalna wzrośnie w przyszłym roku o 41 zł

  • 21. Data: 2009-06-16 13:51:51
    Temat: Re: Rząd: płaca minimalna wzrośnie w przyszłym roku o 41 zł
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:6069.00000ec3.4a37a2cf@newsgate.onet.pl...

    > Rower nie nadaje się do dojazdów do pracy,

    Dlaczego?

    > Jeśli już mowa o tanich dojazdach to tylko bilet miesięczny.

    No więc o co chodzi?

    E.

  • 22. Data: 2009-06-16 13:55:47
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Emka wrote:
    > <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego?
    Bo ciezko codziennie robic 100km autostrada na rowerze.

  • 23. Data: 2009-06-16 13:55:59
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 16, 3:49 pm, r...@w...pl wrote:

    > Rower nie nadaje się do dojazdów do pracy,

    O cholera! Przez 3 lata dojeżdżałem do pracy środkiem do tego nie
    nadającym się.
    Dobrze, że PIP się nie dowiedział. Mój szef poszedłby siedzieć, a Tusk
    i jego dziadek pewnie też!

    --
    mihau

  • 24. Data: 2009-06-16 13:58:50
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 16, 3:55 pm, Marcin <m...@o...pl> wrote:

    > Bo ciezko codziennie robic 100km autostrada na rowerze.

    Jak ktoś musi pracować 100km od miejsca zamieszkania, to Tusk powinien
    mu zapewnić autostradę i najnowszy model Lexusa!

    --
    mihau

  • 25. Data: 2009-06-16 14:04:59
    Od: r...@w...pl

    > <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego?

    Niebezpieczne (samochody), brak ochrony przed warunkami atmosferycznymi
    (deszcz, burza)

  • 26. Data: 2009-06-16 14:09:24
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    mihau wrote:

    > Jak ktoś musi pracować 100km od miejsca zamieszkania, to Tusk powinien
    > mu zapewnić autostradę i najnowszy model Lexusa!
    >
    > --
    > mihau
    50Km . 2x50 = 100

  • 27. Data: 2009-06-16 14:14:28
    Od: r...@w...pl

    > Bo ciezko codziennie robic 100km autostrada na rowerze.

    Jazda rowerem po autostradzie jest zakazana.

  • 28. Data: 2009-06-16 14:21:41
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 16, 4:04 pm, r...@w...pl wrote:

    > Niebezpieczne (samochody), brak ochrony przed warunkami atmosferycznymi
    > (deszcz, burza)

    W tramwaju za to kieszonkowcy, ryzyko zarażenia grypą, można też
    zostać obrzyganym przez nietrzeźwego. No i jak pada, to też trzeba w
    deszczu biegać na przystanek.

    Zdecydowanie, rząd powinien każdemu zapewnić Lexusa na dojazdy do
    pracy!

    --
    mihau

  • 29. Data: 2009-06-16 14:26:46
    Od: r...@w...pl

    > W tramwaju za to kieszonkowcy,

    Nigdy mnie nie okradziono, to zagrożenie jest do uniknięcia, a nosząc mało
    wartościowe przedmioty ewentualne straty minimalne.

    > ryzyko zarażenia grypą,

    To się też tyczy miejsca wykonywania pracy.

    > można też
    > zostać obrzyganym przez nietrzeźwego.

    Znikome prawdpopdobieństwo

    > No i jak pada, to też trzeba w
    > deszczu biegać na przystanek.

    Parasolka ochroni pieszego przed deszczem, rowerzysty już nie.

  • 30. Data: 2009-06-16 14:28:03
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    <r...@w...pl> napisał

    > brak ochrony przed warunkami atmosferycznymi
    > (deszcz, burza)

    Rozumiem, że z przystanku autobusowego do siedziby firmy niosą Cię w
    osłoniętej lektyce.

    E.