PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rząd: płaca minimalna wzrośnie w przyszłym roku o 41 zł

  • 81. Data: 2009-06-16 16:21:47
    Temat: Re: RzÄ d: pĹ aca minimalna wzroĹ nie w przyszĹ ym roku o 41 zĹ
    Od: s...@t...pl

    > Jak rozumiem, rozmawiałeś z pracodawcą i doszliście do wniosku, że nie
    > ma możliwości zorganizowania prysznica dla pracowników?

    Nie było o tym mowy, pracodawca był zły, że mu wodę i błoto naniosłem do firmy.
    Zbeształ mnie.

  • 82. Data: 2009-06-16 16:29:19
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy uzależnić wysokość płacy minimalnej od realnych kosztów życia i
    > na
    > bieżąco korygować jej wysokość.

    Uzależnić, korygować.
    Kto i w jaki sposób miałby to robić?

  • 83. Data: 2009-06-16 16:32:22
    Temat: Re: Rząd: płaca minimalna wzrośnie w przyszłym roku o 41 zł
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wyobraź sobie że prowadzisz firmę, np jakieś biuro, przychodzi pracownik
    > którego leje się woda... wszystko przemoczone do suchej nitki.

    U nas nie raz nie dwa tak właśnie przychodzili.
    Jakoś nic się nie działo. Przychodzili, schli, doprowadzali się do
    porządku, wypijali gorącą herbatę i pracowali.
    Nie umarli od tego.
    Gdzie widzisz problem?

  • 84. Data: 2009-06-16 16:34:32
    Od: r...@m...com

    > czyli dla ciebie problemem jest mozliwość poruszania się tym środkiem
    > transportu? to czemu jakoś wiele osób (nieproporcjonalnie mniejsza niż w
    >  krajach wyżej ucywilizowanych) jednak z tego środka korzysta?

    Na małe odległości, głównie w wiejskich terenach, po lokalnych drogach o małym
    natężeniu ruchu.

    > I następstwem tego pewnie będzie że wsiądziesz do samochodu i...
    > zapomnisz ze kiedyś jeździles rowerem

    Przy zbiegu takich okoliczności:

    - wiek poniżej 25 lat,
    - zameldowanie w najdroższej strefie OC
    - brak możliwości przemeldowania się do tańszej strefy
    - brak możliwości zarejestrowania auta na członka rodziny ze zniżkami lub
    zameldowanego w tańszej strefie

    Nieprędko to nastąpi...

  • 85. Data: 2009-06-16 16:35:35
    Temat: Re: RzĂ??d: pÄą?aca minimalna wzroÄą?nie w przyszÄą?ym roku o 41 zÄą?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > A kto powiedział że płaca minimalna ma nie podążać za inflacją?

    Facet, nie rozumiesz, że jak będzie rosła płaca minimalna, to będą też
    rosły ceny towarów i usług? I będziesz miał tak, jak kiedyś we Włoszech -
    bochenek chleba za parę milionów lirów. Jasne, że można przeprowadzić
    denominację, ale to jak sama nazwa wskazuje nie zmieni niczego prócz
    sposobu wyrażania kwot. Relacje m-dzy zarobkami i cenami pozostaną te same.
    Denominacja nie powoduje zamrożenia pensji na starym poziomie, a obniżeniu
    jedynie kosztów życia.

  • 86. Data: 2009-06-16 16:37:08
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Nie było o tym mowy, pracodawca był zły, że mu wodę i błoto naniosłem do firmy.
    > Zbeształ mnie.

    jest różnica między wejściem i posprzątaniem po sobie a wejsciem i
    zostawieniem jakiegoś błocka.

    nie wazne, nie jest moją intencją w jakikolwiek sposób atakowac
    personalnie ciebie - w końcu co nam po tym. Osobiście wyznaję zasadę że
    problemem nie jest to ze on powstał, tylko jak go usunąć.
    Chcesz dojeżdżać do pracy tak a nie inaczej - twoja sprawa. Odrzutowiec
    zrobi tę trasę w 5 sekund, na piechotę będziesz szedł 2 i pół godziny
    (przykładowo). Pomiedzy tymi środkami masz jakieś inne jeszcze inne
    możliwosci. Jeżeli nie masz kasy to musisz doliczyc te 5 godzin
    dreptania dziennie, jezeli masz własne auto... a rower... to tylko
    transport. potem sama praca - zostawiasz wszystko za sobą i wykonujesz
    swoje obowiązki w zaleznosci od umowy. uśmiech na twarzy i takie tam
    pierdoły.
    normalne ze zawsze może sie coś ubrudzić, wylać itp. Dlatego gdzieś
    zawsze w poblizu jest szczotka czy mop. Na ogół lepiej oczyscic od razu,
    bo np. nie bedzie to przeszkadzało innym osobom potrzebujacym skorzystac
    z danego miejsca itp itd. Prawdopodobnie tutaj gdzies znajdzie sie
    rozwiązanie dotyczące twojej (byłej) pracy a nie tego że dobierasz sobie
    taki a nie inny srodek transportu

  • 88. Data: 2009-06-16 16:37:16
    Od: r...@m...com

    > <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Uzależnić, korygować.
    > Kto i w jaki sposób miałby to robić?

    Sejm RP na mocy ustawy.

  • 87. Data: 2009-06-16 16:37:16
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > hint: Europa zachodnia

    Hint: wyjedź do Europy Zachodniej.

  • 89. Data: 2009-06-16 16:38:32
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 16, 6:21 pm, s...@t...pl wrote:

    > Nie było o tym mowy, pracodawca był zły, że mu wodę i błoto naniosłem do firmy.
    > Zbeształ mnie.

    No i słusznie zrobiłeś rozstając się z nim i jego zabłoconą firmą.

    --
    mihau

  • 90. Data: 2009-06-16 16:45:13
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Sejm RP na mocy ustawy.

    To niech Sejm RP na mocy ustawy zrobi tak, żeby wszyscy bez wyjątku
    zarabiali po 10 kPLN.
    [ile Ty masz lat??]