PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy"za porozumieniem stron"

  • 11. Data: 2002-09-30 15:20:19
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy"za porozumieniem stron"
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:an9b0f$l6v$3@news.onet.pl...

    > Mówić prawdę. Umiejętna analiza problemu + próby znalezienia wyjścia to
    > dobra cecha. I finalne rozwiązanie satysfakcjonujące obydwie strony.

    jeeeeee kapitan planeta =) czesc

    --
    l...@s...pl

  • 12. Data: 2002-09-30 19:45:49
    Temat: Rozwiazanie umowy"za porozumieniem stron"
    Od: "Rafal" <R...@w...pl.nospam>

    Witam

    Rozwiązałem umowę z pracodawcą "za porozumieniem stron"
    Miałem konflikt z szefem który wykańczał mnie psychicznie (szef i konflikt).
    Kiedy rano wstawałem i pomyślałem o wyjściu do pracy to kończyło się bólem
    brzucha,

    Nie wiem czy jak będę chodził na "interview" to mam mówić o powodach
    odejścia z firmy, czy nie.
    Pracodawca może uważać, że jestem słaby psychiczne.
    Czy możecie coś poradzić?
    Co mam mówić, może coś naściemniać?

    Rafal

  • 13. Data: 2002-10-01 00:42:22
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jakub Zysnarski <j...@p...onet.pl> wrote:

    > się. Na rozmowie pracodawca tak naprawdę dopiero cię poznaje, więc nie ma
    > możliwości sprawdzenia, czy mówisz prawdę, czy ściemniasz.

    O, naprawdę, nie mam? To czemu to robię?

    Wyobraź sobie, jestem na tyle perfidny, że robię wywiad w poprzednim
    miejscu pracy.
    Ściemniaczy (czytaj - oszustów) nie potrzebuję. Nie prowadzę handlu (na
    szczęście).

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2002-10-01 06:19:10
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > miejscu pracy.
    > Ściemniaczy (czytaj - oszustów) nie potrzebuję. Nie prowadzę handlu (na

    Może co do poprzedniego miejsca pracy kandydata jesteś coś w stanie ustalić,
    ale nie wiem, jak zamierzasz zweryfikować pytania typu: plany na przyszłość,
    przewidywany rozwój kariery itp.

    Jakub

  • 15. Data: 2002-10-01 20:58:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

> [...]

    > ale nie wiem, jak zamierzasz zweryfikować pytania typu: plany na przyszłość,

    A to mnie nie interesuje. Informuje jaka jest praca, jakie sa
    mozliwosci i tyle. Nie potrzebuje zadawac pytan, ktore sa
    niesprawdzalne. A co do poprzednich miejsc pracy, to w koncu gosc
    pokazuje swiadectwa, zazwyczaj.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2002-10-16 12:17:56
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 1 Oct 2002 00:42:22 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Wyobraź sobie, jestem na tyle perfidny, że robię wywiad w poprzednim
    >miejscu pracy.

    Życzę powodzenia. Firma w której poprzednio pracowałem nie istnieje.
    Gdzie będziesz sprawdzał?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 17. Data: 2002-10-16 21:37:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jerzu <j...@i...pl> wrote:

    > Życzę powodzenia. Firma w której poprzednio pracowałem nie istnieje.
    > Gdzie będziesz sprawdzał?
    Niekiedy się nie da. A niekiedy można dotrzeć do ludzi, którzy pracowali
    w tej, obecnie nieistniejącej, firmie.

    --