PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy na czas okreslony

  • 1. Data: 2004-12-19 15:10:31
    Temat: Rozwiazanie umowy na czas okreslony
    Od: "Marcin" <w...@n...com>

    Witam

    Mam umowe na czas okreslony, w umowie napisane, ze
    kazdej ze stron rpzysluguje wypowiedzenie
    umowy za 14 dniowym okresem wypowiedzenia.
    Czy te 14 dni to dni kalendarzowe czy dni robocze?
    Nie moge sie doszukac informacji
    w necie, a pracodawcy wole sie nie
    pytac, poki nie bede mial na 100% pewnej innej pracy;)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-12-19 15:43:52
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy na czas okreslony
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 19 Dec 2004 16:10:31 +0100, "Marcin"
    <w...@n...com> zakodował:

    >Czy te 14 dni to dni kalendarzowe czy dni robocze?

    Ani jedno, ani drugie.
    Art. 33. Przy zawieraniu umowy o pracę na czas okre?lony, dłuższy niż
    6 miesięcy, strony mog? przewidzieć dopuszczalno?ć wcze?niejszego
    rozwi?zania tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Art. 30
    § 2^1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmuj?cy tydzień lub
    miesi?c albo ich wielokrotno?ć kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    ostatnim dniu miesi?ca.

    Czyli dopiero trzeciej soboty od momentu złożenia wypowiedzenia jesteś
    wolny.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-12-19 18:43:47
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Kaizen <x...@c...sz>
    wystukał[a]:
> [...]
    > ostatnim dniu miesi?ca.
    > Czyli dopiero trzeciej soboty od momentu złożenia wypowiedzenia jesteś

    Właśnie, czyli łopatologiczne składasz wypowiedzenie powiedzmy w
    poniedziałek 20 grudnia 2004
    to ten tydzień się nie liczy tylko następne dwa całe tygodnie aż do
    soboty, czyli termin wypowiedzenia mija: 8 stycznia 2005. /Tak samo
    będzie jeżeli złożysz wypowiedzenie, we wtorek - pt (21-24) - wtedy
    okres wypowiedzenia mija 8 stycznia/. (chyba dobrze to policzyłam, a
    jak nie niech ktoś mnie poprawi)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --