PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozpoczęcie prac i "książeczka zdrowia"

  • 1. Data: 2002-10-15 15:44:27
    Temat: Rozpoczęcie prac i "książeczka zdrowia"
    Od: "Doggie" <d o g g i e 7 7 @ p o c z t a . o n e t . p l>

    Witam!

    Czy rozpoczynając pracę pracodawca powinien dać mi "książeczke zdrowia", czy
    wystarczy fakt, że posiadam kartę chipową kasy chorych?

    --
    Zdrówka, Doggie (or compatible), http://doggie.bocznica.org
    Jeżeli chodzi o wzięcie spraw w swoje ręce,

  • 2. Data: 2002-10-18 16:22:48
    Temat: Re: Rozpoczęcie prac i "książeczka zdrowia"
    Od: "Doggie" <d o g g i e @ o p . p l>

    Użytkownik "Doggie" <d o g g i e 7 7 @ p o c z t a . o n e t . p l> napisał
    w wiadomości news:aohd0e$m4h$1@news.tpi.pl...

    > Czy rozpoczynając pracę pracodawca powinien dać mi "książeczke zdrowia",
    > czy wystarczy fakt, że posiadam kartę chipową kasy chorych?

    Wystarczy mieć kartę chipową.

    --
    Zdrówka, Doggie (or compatible), http://doggie.bocznica.org
    Jeżeli chodzi o wzięcie spraw w swoje ręce,
    najwygodniej jednak zrobić to samemu.
    Inspired with: [Ce Ce Peniston] - Finally (12'' Choice Mix)