PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna we włoskiej firmie - śmiechu warte

  • 11. Data: 2004-02-27 10:50:29
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna we włoskiej firmie - śmiechu warte
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004 10:23:13 +0100, misman wrote:

    > Krajowi też niczego nie brakuje w tej kwestii :>

    Na szczęście do 1 maja, już niedaleko...
    Tylko kto tu zostanie i będzie pracował na emerytów i rencistów a przede
    wszystkim na rząd jaśnie wielmożnych millerów? ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2004-02-27 12:15:49
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <k...@t...adresu.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.02.27.10.50.29.387943@takiego.adresu.p
    l...
    > Tylko kto tu zostanie i będzie pracował na emerytów i rencistów a przede
    > wszystkim na rząd jaśnie wielmożnych millerów? ;)

    emeryci na rzad, a rzad na emerytow. i kulka turla sie dalej....

    ... a o millerze nic nie mow, wogole nic nie mow :) bo jestem po obiedze
    wlasnie,
    a juz odruch wymiotny mnie bierze hehe....

    pozdr.
    mikl

  • 13. Data: 2004-02-27 12:20:28
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:c1n6b9$lck$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wszystkim życzę więcej optymizmu oraz pogody ducha - faktycznie w tym
    kraju
    > niektóre rzeczy trzeba uznać za fajne kawały :)

    alez dziekuje, mi go nie brakuje hahaha... codziennie cos smiesznego "u nas"
    sie dzieje,
    nawet wielce nie trzeba szukac.... tak a podejscie masz bardzo zdrowe, ja
    tez takie mam,
    tylko ze wczesnie zaczalem hehe... n/c po prostu.

    pozdr.
    mikl

  • 14. Data: 2004-02-27 12:26:23
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna we w^(3)oskiej firmie - ?miechu warte
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Rafał napisał:
    > Rafał
    > P.S. Sprawdź kodowanie.

    to ty sprawdz :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 15. Data: 2004-02-27 12:45:01
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    "Rafał" wrote:

    > Na szczęście do 1 maja, już niedaleko...
    > Tylko kto tu zostanie i będzie pracował na emerytów i rencistów a przede
    > wszystkim na rząd jaśnie wielmożnych millerów? ;)

    Ostatni gasi światło... ;P

    --
    Pozdrawia m.

  • 16. Data: 2004-02-27 13:12:37
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "Rafał" <k...@t...adresu.pl> schrieb im Newsbeitrag
    l...

    > Na szczęście do 1 maja, już niedaleko...
    > Tylko kto tu zostanie i będzie pracował na emerytów i rencistów a przede
    > wszystkim na rząd jaśnie wielmożnych millerów? ;)

    Witaj w Unii!! Srerdnia zycia w krajach Unii jest wyzsza niz w PL. W
    Holandii, na jest 10% ludzi na recie i b. duzo inigrantow ktorych trzeba
    utrzymywac. Mlode rece do pracy sie przydadza!!

    Misiek

  • 17. Data: 2004-02-27 13:17:32
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@p...net> napisał w wiadomości