PracaGrupypl.praca.szukana › Rozdaję pieniądze za NIC!!!

  • 1. Data: 2002-06-15 07:03:04
    Temat: Rozdaję pieniądze za NIC!!!
    Od: r...@w...pl

    Z pewnością jeśli wcześniej szukałeś pracy to na pewno słyszałeś o firmie
    Nitroclicks (daje dość duże pieniądze za rejestrowanie się na stronach i
    takie tam....szczegóły w załączniku). A czy zastanawiałeś się ile trzeba
    poświęcić czasu na rejestrację, czytanie e-meili, szukanie odpowiedzi i
    sprawdzenie czy jest dobra czy zła? Otóż opracowałem system (wyłącznie
    mojego autorstwa, stosowany przez tysiące osób z zadowoleniem), dzięki
    któremu czas spędzony przed komputerem w szukaniu odpowiedzi poświęcisz np.
    na spacer z dziewczyną do kina (fajna sprawa :-) nie?). Jeśli słyszysz o
    Nitroclicks po raz pierwszy służę informacją na jej temat jeśli byłeś lub
    jesteś zarejestrowany w Nitroclisks z pewnością wiesz że rejestracja na
    więcej niż jedno konto z tego samego komputera jest niemożliwa. Otóż tu też
    jesteś w błędzie. Posiadam to wiedzę pozwalającą zalogować się na dowolną
    ilość kont z mojego komputera (sam posiadam ich tylko 27) i to bez żadnego
    włamu na ich serwery czy też hackowaniu ich stron. Ty też możesz mieć tą
    wiedzę. Możesz zbijać kasę i zapewniam że miesięczna wypłata przy stosowaniu
    tego systemu może być naprawdę wielka (mówię tu o zarobkach rzędu 700$ na
    MIESIĄC).

    r...@w...pl
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-06-15 07:57:03
    Temat: Re: Rozdaję pieniądze za NIC!!!
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aeeor7$su4$26@news.tpi.pl>, r...@w...pl wrote:
> [...]
    > Nitroclicks (daje dość duże pieniądze za rejestrowanie się na stronach i
    > takie tam....szczegóły w załączniku). A czy zastanawiałeś się ile trzeba

    Moze byc cos madrzejszego wymyslil i wzial sie za naprawde porzadna
    prace a nie takie banialuki ludziom wciskac! Nie ma zarobku za nic, chyba
    ze jestes schizofermikiem i masz jakis wizje ciagle

  • 3. Data: 2002-06-16 11:35:23
    Od: m...@m...eu.org (Adam Gołębiowski)

    r...@w...pl napisal w <aeeor7$su4$26@news.tpi.pl>:

    >tego systemu może być naprawdę wielka (mówię tu o zarobkach rzędu 700$
    >na MIESIĄC).

    *Zieeew*
    Debil, Naciągacz, Spamer i Oszust.

    --
    http://www.mysza.eu.org/

  • 4. Data: 2002-06-17 09:20:26
    Od: "Internet Propotion/Ad" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Gołębiowski" <m...@m...eu.org> napisał w wiadomości

    > *Zieeew*
    > Debil, Naciągacz, Spamer i Oszust.

    Zgadza sie :-/

    A.

  • 5. Data: 2002-07-07 09:31:24
    Temat: Re: Rozdaję pieniadze za NIC!!!
    Od: leh <leh(wytnijto)@z.pl>

    r...@w...pl skribis:

    >takie tam....szczegóły w załączniku).

    gdzie ?

    >któremu czas spędzony przed komputerem w szukaniu odpowiedzi poświęcisz np.

    czyli oszukujesz ich ? A jak ich oszukasz, to z czego ci zaplaca ? Oni tez
    cie oszukaja :-)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa ksiazka: <http://www.gazeta.sky.pl/books/bogatyojciec.php>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,