PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rezygnacja ze stażu

  • 11. Data: 2005-08-10 12:36:09
    Temat: Re: Rezygnacja ze stażu
    Od: "@nn" <jurek@post>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:1a1p5dl2yxafe$.rmyv3c7anmcs$.dlg@40tude.net...
    > Hi!!!

    > Bzdura...
    >
    > Trzeba zwrócił koszty organizacji stażu - a stypendium nie wchodzi w
    > te
    > koszty. Praktycznie tylko badania lekarskie.
    > Jeżeli inaczej powiedzieli Ci w PUPie to mylą się i to bardzo.

    Echh.... w PUPie mówią tak: zwracasz wszystkie koszty jakie ponieśli,
    czyli stypendium tez, żeby było ciekawiej - stypendium wypłacają w
    kwocie zdaje sie 460 zł/mies. a zwracasz 530 (stypendium+składki jakie
    PUP odprowadził).
    Ania
    --
    *~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
    *~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

  • 12. Data: 2005-08-10 13:03:15
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >No i co w tym dziwnego?[1]
    >
    >Zbyszek
    >
    >[1] Hint *wszystkie koszty*

    Znaczy, że koszt pracy urzędników, zużyty papier, wkład w długopisie,
    prąd, toner/tusz w kopiarce/drukarce, koszt zużytego prądu itd. też?
    Nie wydaje ci się dziwne, że człowiek wykonał pracę, zarobił
    pieniądze, a teraz ktoś chce mu zagrabić jego własność?
    Jaka jest podstawa prawna tych żądań? Czy te żądania UP wysunął na
    piśmie?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 13. Data: 2005-08-10 13:08:51
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Bremse napisał(a):

    > Znaczy, że koszt pracy urzędników, zużyty papier, wkład w długopisie,
    > prąd, toner/tusz w kopiarce/drukarce, koszt zużytego prądu itd. też?

    Dobra, tu mnie masz.

    > Nie wydaje ci się dziwne, że człowiek wykonał pracę, zarobił
    > pieniądze, a teraz ktoś chce mu zagrabić jego własność?

    Nie. Nie widziałem umowy o staż, ale dopuszczam możliwość, że to jest
    rodzaj kontraktu ze swego rodzaju karami umownymi.

    > Jaka jest podstawa prawna tych żądań? Czy te żądania UP wysunął na
    > piśmie?

    Otóż, bo jak wiemy, urzędnicy mówić to sobie lubią, tylko na piśmie
    wypowiadają się oględniej o wiele (jeśli w ogóle). :)

    Zbyszek

  • 14. Data: 2005-08-10 13:10:23
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    @nn napisał(a):

    > A gdzie ja napisałam, ze to dziwne?

    Słusznie, miast dziwne powinienem użyć ciekawe. :)

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 15. Data: 2005-08-10 13:13:30
    Od: "@nn" <jurek@post>

  • 16. Data: 2005-08-10 13:23:28
    Od: "@nn" <jurek@post>

    > Słusznie, miast dziwne powinienem użyć ciekawe. :)

    Czepiasz sie :)), ale masz rację źle się wyraziłam - chodziło mi o to
    żeby ktoś, kto o tym nie wiedział nie poczuł się zaskoczony.
    Ania

  • 17. Data: 2005-08-10 13:35:01
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    @nn napisał(a):

    > Czepiasz sie :)),

    JA?? :)

    > chodziło mi o to
    > żeby ktoś, kto o tym nie wiedział nie poczuł się zaskoczony.

    Szczytny cel.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 18. Data: 2005-08-10 19:45:02
    Od: "slavo" <s...@g...com>

    W swej wiadomości Bremse naskrobał(a):

    > Rozumiem, że na dokumencie o tym mówiącym masz podstawę prawną? Możesz
    > podać, bo ja nie mogę jej znaleźć w ustawie (Dz.U. z 2004r. Nr 99,
    > poz. 1001) ani rozporządzeniu (Dz.U. z 2004r. nr 185; poz. 1912) -
    > może coś przeoczyłem - jedynie co tam (ustawa) widzę to art2. pkt.3.

    Nie przegladam przepisow i nie zacytuje zadnego dziennika.
    Wiem co przeszedlem. Na poczatku tez mialem obawy z przerwaniem stazu ze
    wzgledu na owe "wszystkie koszty". Ale jak sie potem dowiedzialem od
    znajomej pracujacej w UP znajomej to tak na prawde w rezultacie koszt badan
    lekarskch. I taka tez kwote zwrocilem. Wyrejestrowalem sie z UP i mam czysta
    karte u nich. Wiec wyglada na to ze jest OK?

    --
    Sławek
    GG: 4999454

  • 19. Data: 2005-08-11 06:26:44
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    slavo napisał(a):

    Wiec wyglada na to ze jest OK?

    Bzdury kolego opowiadacie, potem ludzie beda to czytac
    i beda swięcie przekonani, ze staz moga sobie przerwac bez poniesienia
    konsekcencji.
    Poczytaj ustawe, tak jest dokladnie napisane co i jak w razie przerwania
    stazu.
    A to, ze Ty zaplaciles tylko koszty badan, oznacza, ze udalo Ci sie i
    nic wiecej. Tylko ze do Takich przypadków doplaca Panstwo wlasnie.

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 20. Data: 2005-08-11 06:58:58
    Od: "slavo" <s...@g...com>

    W swej wiadomości czarny naskrobał(a):
> [...]
    > A to, ze Ty zaplaciles tylko koszty badan, oznacza, ze udalo Ci sie i
    > nic wiecej. Tylko ze do Takich przypadków doplaca Panstwo wlasnie.

    No tak, "udalo mi sie", juz widze jak jakakolwiek instytucja w tym kraju
    doplaca do Ciebie z wlasnej woli jakies 3k majac podstawe prawna do tego
    zeby Ciebie tymi kosztami obciazyc w momencie kiedy nie starasz sie o zadne
    umorzenie etc.
    Poza tym wczoraj dzwonilem do 2 sasiednich UP wzgledem mojego miasta i
    zasada jest u nich dokladnie ta sama: zwrot kosztow wyslania osoby na staz w
    skrocie: badania.

    --
    Sławek
    GG: 4999454