PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja - Provident Polska - Kierownik ds. rozwoju

  • 11. Data: 2006-10-08 10:02:00
    Temat: Re: Rekrutacja - Provident Polska - Kierownik ds. rozwoju
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    larwas napisał(a):
    > A coś o rekrutacji .......

    To bylo w 2002 i niewiele juz pamieta:( Z pewnscia nie trwalo to 1,5
    godziny i byly to dwa spotkania. NIc specjalnego nie wymagali, ale to
    bylo 4 lata temu. Teraz mogli pozmieniac procedury. Pewnie wiesz o
    wekslu na zabezpieczenie twoich poczynan...
    > Problemy etyczne zostawiam na boku bo jak sie blizej przyjzec ofertom
    > bankowym jezeli chodzi o kredyty gotowkowe badz karty kredytowe to nie
    > jest o wiele lepiej a ich procedury sa bardzo zagmatwane i ludzie nie
    > całkiem wiedza co podpisuja.

    Fakt, zgadzam sie w zupelnosci. Z tym, ze ich oferta jest glownie
    skierowana do okreslonego klienta, ktory raczej nie dostanie nigdzie
    indziej pozyczki. ludzie sa czesto przyparci do muru i ciagna te
    pozyczki latami, splacajac starsza - nowsza.
    Tak czy inaczej powodzenia. Dla mnie bylo to ciekawe doswiadczenie
    --
    Q.

  • 12. Data: 2006-10-08 10:13:49
    Od: "agucha" <agucha78[malpa]@interia.pl>

    > Pozostaje zapytac "Dlaczego ludzie odchodza?". A to, ze firma sie
    > rozwija to moze i fakt, ale skoro co jakis czas widuje ich ogloszenia na
    > te same tereny? Zminiejszaja teren podlegajacy pod jednego DM? Jakos
    > ciezko mi w to uwierzyc. No chyba ze tak lawinowo rosnie liczba nowych
    > pozyczek i ilosc nowych klientow.

    A jaka firma regularnie sie nie oglasza?

    Ok moze wychodzisz z zalozenia ze lepsze bezrobocie niz praca. Ja i moi
    znajomi w omawianej firmie pracujemy od conajmniej 5 lat i wspolczujemy Ci
    doswiadczen....

  • 13. Data: 2006-10-08 12:56:22
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    agucha napisał(a):

    > A jaka firma regularnie sie nie oglasza?

    Prosze uwierz, ze sa firmy, ktore nie oglaszaja sie od dluzszego czasu a
    dostac sie do nich nie jest zbyt latwo. Ale to juz OT sie robi...
    > Ok moze wychodzisz z zalozenia ze lepsze bezrobocie niz praca.

    Nigdzie czegos takiego nie powiedzialem. Wychodze z zalozenia, ze czasem
    lepiej jest sprobowac i wiedziec ze cos nie jest dla mnie i isc dalej a
    nie stanac w jednym miejscu i nie rozwijac sie. Oczywiscie nie jest to
    skierowane do Ciebie badz Twoich znajomych, ale to moje doswiadczenie i
    moja opinia.
    > Ja i moi znajomi w omawianej firmie pracujemy od conajmniej 5 lat i wspolczujemy Ci
    > doswiadczen....
    Gratuluje, tym bardziej iz wiem, ze to ciezka praca. A doswiadczenie
    bylo cenne wiec raczej sie z niego ciesze niz zaluje. EOT z mojej strony.
    --
    Q.

  • 14. Data: 2006-10-09 10:48:22
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    agucha napisał(a):
    > A jaka firma regularnie sie nie oglasza?
    Przykładów jest _mnóstwo_. Provident natomiast ogłasza się bardzo
    często. Daje do myślenia.

    > Ok moze wychodzisz z zalozenia ze lepsze bezrobocie niz praca. Ja i moi
    > znajomi w omawianej firmie pracujemy
    I to widać, po stylu wypowiedzi (tzn. po tym jak bronisz tej firmy:). Ja
    mam natomiast inne pytanie, w kontekście tego co przeczytałem o
    obowiązkach - co ma do tego nazwa "kierownik ds. rozwoju"? Rozwoju
    _czego_? Kierownik _czego_?

    Tobi

  • 15. Data: 2006-10-09 20:20:21
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Tobi napisał(a):
    Ja
    > mam natomiast inne pytanie, w kontekście tego co przeczytałem o
    > obowiązkach - co ma do tego nazwa "kierownik ds. rozwoju"? Rozwoju

    To moze ja bo cos tam jeszcze pamietam:)
    - kierownik rozwoju (w Providentowej gwarze to DM - development manager)
    ma za zadniae rozwijac biznes czyt. podejmowac takie decyzje odnosnie
    udzielania nowych pozyczek, by zysk z nich byl:) No i oczywiscie ma
    minimalizowac straty (mialem tam kolezanke, ktora potrafila zadzwonic do
    klienta, ktory zalegal z platnoscia raty i zapytac go czy nast. razem ma
    zadzwonic do niego do pracy powiedziec skad jest i dlaczego go szuka)
    > _czego_? Kierownik _czego_?
    "Szefuje" sie grupce (wiekszej/mniejszej - ja mialem 14 osob)
    przedstawicieli odpowiedzialnych za wynajdywanie nowych klientow i
    zbiorke rat od starych. Chodzi sie z nim na wizyty "zbiorkowe" po
    domach, pomaga w sciaganiu naleznosci i takie tam.
    W 2002 byl jeszcze obled jesli chodzi o papierologie. Komputery byly
    tylko w tzw. administracji, ktora drukowala tzw. "zolte kartki" - czyli
    info dla przedstawiciela ile kto ma jeszcze zaplacic, jakie ma braki w
    platnosciach itd. Kierownik raz w tyg. siadal na segregatorami (kazdy
    przedstawiciel mial swoj + jeden dla grupy) i wypelnial dlugopisikiem
    tabelki. Kota mozna bylo dostac. XXI w. a paranoja albo "oszczednosc"
    posunieta do granic absurdu.
    --
    Qlfon

  • 16. Data: 2006-10-12 20:31:37
    Od: "larwas" <m...@a...pl>

    Dzieki za wszystkie informacje.
    Jestem juz po I rozmowie, która zakończyła się przejściem do II
    etapu - parafrazując słowa klasyka "YES YES YES"
    Jeżeli ktoś chcialby sie przygotowac do takiej rozmowy powninien
    wydobyc z pamięci swoje wzloty i upadki zawodowe , przejawy własnej
    inicjatywy wg klucza sytuacja - działanie - rezultat.
    A na 2 rozmowie .... no właśnie na 2 rozmowie będzie podobno
    podobnie ......ale to okaże się niedługo.
    POzdrawiam