PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja Motorola - pytania

  • 21. Data: 2005-07-28 18:07:36
    Temat: Re: Rekrutacja Motorola - pytania
    Od: Filip <s...@s...pl>

    Daniel Rychcik wrote:

    > Hep? Ja się za jakiegoś specjalistę od C++ nie uważam, ale hmm...
    > to trochę tak jakby nie wiedzieć po co jest pętla for w C ;-)
    >
    > Daniel
    Stres, a w stresie jako pierwsze zapominasz to czego nauczyłeś się na
    końcu ;) Tę część C++ (OOP) miałem zresztą najsłabiej opanowaną.

    Filip

  • 22. Data: 2005-07-28 19:12:36
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Przydaje się na pewno znajomo?ć Perla, C/C++. Moim zdaniem

    No przykre ... Motorola komponuje zespol "programistow WWW" ;-)))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 23. Data: 2005-07-28 20:41:13
    Od: ML <n...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > No przykre ... Motorola komponuje zespol "programistow WWW" ;-)))

    Mylisz sie. Automatyzacja testow jest w Perlu - to dla testerow.
    Szanujacy sie developer powinien tez troche znaj Perla, bo jak Ci
    przysla 80MB logow to z reczna robota daleko nie zajedziesz ;-]

  • 24. Data: 2005-07-29 07:46:02
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 28.07.2005 KrzysiekPP <k...@n...op.pl> napisał/a:

    > No przykre ... Motorola komponuje zespol "programistow WWW" ;-)))

    W C/C++ ?
    Chyle czoła przed każdym kto w typ robi jako "programista WWW" ;)

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 25. Data: 2005-07-30 07:31:34
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    >80MB logow
    a chociażby sed albo inny procesor tekstu? nie zawsze jest potrzebny perl
    gro

  • 26. Data: 2005-07-31 10:46:17
    Od: n...@p...onet.pl

    > a chociażby sed albo inny procesor tekstu? nie zawsze jest potrzebny perl
    > gro

    Oczywiscie. Jednak ogolny problem jest taki: Czy developer potrzebuje znac tylko
    jezyk(i) w ktorych programuje czy tez musi znac - ogolnie narzedzia - typu Perl,
    Sed etc. Czasami znajomosc np Perla jest "mile widziana" bo jest np standardem w
    firmie.

  • 27. Data: 2005-08-01 06:14:35
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <5...@n...onet.pl>
    n...@p...onet.pl napisał(a):

    > Oczywiscie. Jednak ogolny problem jest taki: Czy developer potrzebuje znac tylko
    > jezyk(i) w ktorych programuje czy tez musi znac - ogolnie narzedzia - typu Perl,

    To jak kto sobie ułatwia, bądź utrudnia pracę to już jego problem.

    > Sed etc. Czasami znajomosc np Perla jest "mile widziana" bo jest np standardem w
    > firmie.

    Jak jest standardem i jest wykorzystywana przez resztę developerów w
    zespole, to raczej jest obowiązkowa, a nie "mile widziana". Jak jtoś
    pracuje sam, to używa to niech sobie używa to co lubi.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl