PracaGrupypl.praca.szukanaReklama...

  • 1. Data: 2002-04-11 19:21:33
    Temat: Reklama...
    Od: "Jerzy Buczyński" <f...@p...onet.pl>

    Chcialbys miec swoja e-wizytowke, e-prezentacje w postaci programu
    multimedialnego ? A chialbys zeby ta wizytowke obejrzalo w ciagu jednego
    miesiaca 200.000 osob ? A chcialbys miec jedno i drugie za 750 zl ?

    Jaka moge miec gwarancje ze reklama dotrze akurat do 200.000 ?
    Reklama zostanie zamieszczona w jednym z czolowych polskich czasopism z
    branzy IT.

    Moi dotychczasowi klienci:
    DATEX
    IMMET
    INTER-MARKET
    SZAMAN

    Technologia wykonania: dowolna

    To napisz(tylko powazne oferty):
    Jerzy Buczyński
    0505934200
    b...@b...prv.pl

  • 2. Data: 2002-04-12 07:22:36
    Temat: Re: Reklama... SPAM...SPAM....SPAM....SPAM...SPAM..... SPAM x 100
    Od: "DreamWalker" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Jerzy Buczyński" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To napisz(tylko powazne oferty):
    > Jerzy Buczyński
    > 0505934200
    > b...@b...prv.pl

    Panie Buczyński, chyba pomyliły się panu grupy....To jest grupa o Big
    Brother a nie o multimediach i internecie...

    Pozdr
    --
    DreamWalker
    +==========+

  • 3. Data: 2002-04-12 07:27:21
    Temat: Re: Reklama
    Od: "DreamWalker" <c...@p...pl>

    Użytkownik "DreamWalker" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Panie Buczyński, chyba pomyliły się panu grupy....To jest grupa o Big
    > Brother a nie o multimediach i internecie...
    >
    >Łoł!!!
    Bardzo przepraszam Panie Jerzy!!! Gdupy dyskusyjne mi się pomyliły !!!
    Jeszcze raz przepraszam !! I prosze o wybaczenie !!!

    Serdecznie pozdrawiam i życzę dużej , bardzo dużej ilości klientów. Oferta
    Pan jest niczego sobie i sam bym z niej skorzystał, tylko że już mam swój
    "profesjonalny" adres w internecie wraz z serwisem www...

    Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam
    --
    DreamWalker

  • 4. Data: 2002-04-14 12:34:23
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    > Bardzo przepraszam Panie Jerzy!!! Gdupy dyskusyjne mi się pomyliły !!!
    > Jeszcze raz przepraszam !! I prosze o wybaczenie !!!

    A slyszales o takim czyms jak Anuluj wiadomosc ?
    Ta opcja jest w Wiadomosci->Anuluj wiadomosc ( ALT+W + A) oczywiscie trzeba
    wczesniej ja zaznaczyc