PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy do służb mundurowych

  • 1. Data: 2005-05-04 14:52:35
    Temat: testy do służb mundurowych
    Od: Jakub Głowacki <k...@b...hopto.org>

    Witam grupowiczów. Mam wyznaczony termin testów psychologicznych do służby
    mundurowej (ZK) i chce wiedzieć czy mam się tego obawiać. Może ktoś
    przechodził takie testy więc wie jak to wygląda.... Dziękuje.

  • 2. Data: 2005-05-04 15:37:51
    Temat: Re: testy do służb mundurowych
    Od: " Eddie" <s...@W...gazeta.pl>

    Jakub Głowacki <k...@b...hopto.org> napisał(a):

> [...]
    > mundurowej (ZK) i chce wiedzieć czy mam się tego obawiać. Może ktoś
    > przechodził takie testy więc wie jak to wygląda.... Dziękuje.

    Obawiać się nie ma czego. Powiem tylko, że nie warto w tych testach kłamać.
    Odprężyc się, odpowiedzieć na wszystkie pytania szczerze.
    To wszystko co moge poradzić.
    Gdzie będzisz miał te testy?

  • 3. Data: 2005-05-04 21:24:38
    Od: Jakub Głowacki <k...@b...hopto.org>

  • 4. Data: 2005-05-05 07:35:06
    Od: "optyk" <o...@o...optyk>

> [...]
    > mundurowej (ZK) i chce wiedzieć czy mam się tego obawiać. Może ktoś
    > przechodził takie testy więc wie jak to wygląda.... Dziękuje.

    Przechodziłem, na początku były testy logiczne, obrazkowe, skojarzeniowe
    itp.
    Później dali kilka arkuszy z ok. 1000 pytań bardziej lub mniej kretyńskich,
    oczywiście kilka razy pytanie o to samo tylko inaczej i takie tam.
    Może być pewnie też coś w stylu narysuj Pan drzewo albo dom albo coś innego.
    (Może ktoś mi powiedzieć co i w jaki sposób na tej podstawie się sprawdza?
    Kiedyś na kursie przedmałżeńskim rysowaliśmy właśnie dom i na tej podstawie
    podobno można określić osobowość czy charakter, czy ktoś jest infantylny czy
    jakiś inny, dobrze piszę?).
    No a później była rozmowa z psychologiem na temat pewnych odpowiedzi z
    testu.
    Tak mniej więcej to wyglądało w skrócie.

    > Obawiać się nie ma czego. Powiem tylko, że nie warto w tych testach
    > kłamać.
    > Odprężyc się, odpowiedzieć na wszystkie pytania szczerze.

    Prawda, prawda, poprostu odpowiadać zgodnie z prawdą/logiką/wyczuciem :)
    Dobrze jeszcze wiedziać dlaczego odpowiada się tak a nie inaczej, bo później
    w czasie rozmowy psycholog może pytać np. a dlaczego zaznaczył Pan, że boi
    sie ciemności :)

    --
    Powodzenia,
    optyk

  • 5. Data: 2005-05-05 07:49:11
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "optyk" <o...@o...optyk> napisał w wiadomości

> [...]
    innego.
    > (Może ktoś mi powiedzieć co i w jaki sposób na tej podstawie się sprawdza?
    To jest wiedza tajemna, więc napiszę tylko, że masę rzeczy, łącznie z takimi
    szczegółami jak skłonność do masturbacji i daty pierwszych przykrych
    doświadczeń.

    > Prawda, prawda, poprostu odpowiadać zgodnie z prawdą/logiką/wyczuciem :)

    Część z tych testów da się zafałszować, części się nie da.

    pozdrawiam
    m.

  • 6. Data: 2005-05-05 19:42:37
    Temat: Re: Re: testy do służb mundurowych
    Od: "optyk" <o...@o...optyk>

    2005-05-05 09:49:11
    Maciek Sobczyk <m...@o...pl> wrote in message
    d5civj$1ti$...@i...gazeta.pl

> [...]
    z takimi
    > szczegółami jak skłonność do masturbacji i daty pierwszych

    A tam tajemna, pewnie na kazdych studiach psychologicznych tego ucza ;
    )
    Prosze o wiecej szczegolow. Dla scislosci, chodzilo mi o te malunki
    rozne co to trzeba namalowac, nie o testy wogole. Bo jakos nie chce
    mi sie wierzyc, ze na podstawie rysunku mozna nawet przyblizony okres
    jakichkolwiek doswiadczen okreslic. No chyba ze myle sie okrutnie :)
    --
    Pozdrawiam,
    zaintrygowany optyk

  • 7. Data: 2005-05-11 10:45:12
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

> [...]

    > mi sie wierzyc, ze na podstawie rysunku mozna nawet przyblizony okres
    > jakichkolwiek doswiadczen okreslic. No chyba ze myle sie okrutnie :)
    Pewne testy malunkowe można zafałszować, choć na ogół grozi to uzyskaniem
    tzw. przepracowań albo przemęczeń, ktore są zaliczane jako błędy.

    Trudno jest odpowiedzieć, czy istnieją testy nie do zafałszowania czy nie -
    to tak jak z wykrywaczem kłamstw, ktory mierzy reakcje fizjologiczne czyli
    min.działanie niepodleglych woli mięśni gładkich. Ponoć (ponoć ponoć ponoć)
    istenieją ludzie, którzy wykrywacz oszukali.

    pozdraiam
    m.