PracaGrupypl.praca.dyskusje › jutro idę na rozmow

  • 51. Data: 2003-03-01 00:35:01
    Temat: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Lisek" w news:b3ogpm$54m$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Może jeszcze powiesz że Ty nigdy nikogo nie oszukałeś?
    > Jeszcze nie widziałem pracodawcy który by był uczciwy
    > z potencjalnym pracownikiem.

    A u was bija murzynow.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

  • 52. Data: 2003-03-01 00:39:32
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Lisek" w news:b3oh9o$7hh$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Czym przejmowałabyś się bardziej, dobrem pracodawcy,
    > czy dobrem własnego dziecka ?

    No i luz. Ale dlaczego wiesza sie psy na pracodawcy, ktory przejmuje sie
    bardziej wlasnym dobrem i dobrem swoich dzieci, a nie pracownikiem?

    pozdrawiam

  • 53. Data: 2003-03-01 00:43:23
    Temat: Re: jutro idę na rozmow
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Lisek" w news:b3oied$dl1$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Niestety, obawiam się że większość pracodawców
    > nie zaryzykuje nawet tego. Bo a nuż się rozchoruje ?

    Bez przesady. Jest zasadnicza roznica pomiedzy "a nuz" i "to fakt".
    Myslisz, ze nie? No to z taka sama ochota kupisz kupon z loterii gdzie
    wiesz, ze na bank przegrasz i z drugiej gdzie byc moze przegrasz (ale jest
    szansa, ze jednak wygrasz)?

    pozdrawiam

  • 54. Data: 2003-03-01 01:11:03
    Temat: Re: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Lisek" <l...@o...pl> writes:

    > Może jeszcze powiesz że Ty nigdy nikogo nie oszukałeś? Jeszcze nie

    ale co to ma do rzeczy? oszukal czy nie, oszustwa nie pochwala i
    pewnie bedzie sie staral tak w zyciu manewrowac, zeby tego wiecej nie
    robic (jesli zrobil).

    ty niestety oszustwo usprawiedliwiasz najwyrazniej.

    > widziałem pracodawcy który by był uczciwy z potencjalnym pracownikiem.

    a ja widzialam i nawet dla takich pracowalam.

    w polsce to jeszcze dlugo dlugo nie bedzie dobrze, bo ludzie maja
    mentalnosc taka, ze pierwsze podejscie, defaultowe to jest jak sie
    wycwanic, kogos oszukac, "zrobic interes" i zachachmecic.

    a nie uczciwie zarobic/cos zrobic.

    ci nieliczni, co chca byc uczciwi i sa, traktowani sa jak jakies
    glupki bredzace.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 55. Data: 2003-03-01 01:24:57
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Lisek" <l...@o...pl> writes:

    > Ja w powyższych postach żadnej przesady nie widzę.
    > Spróbuj się postawić w naszej sytuacji (to ja jestem ojcem). Czym

    nie umiem i nie moge.
    glownie dlatego, ze od 15 lat stosuje antykoncepcje i jakos w
    nieplanowana ciaze nie zaszlam.

    > przejmowałabyś się bardziej, dobrem pracodawcy, czy dobrem własnego
    > dziecka ? Tym bardziej że w Twoim zawodzie chyba niełatwo o pracę.

    wiesz, sa pewne rzeczy, ktorych w zyciu nie robie, po
    prostu. zwlaszcza, jesli mozna takich sytuacji uniknac - a tego -
    ciazy, kiedy sie nie ma na to srodkow - uniknac mozna.

    podobnie wole np. zabrac sie za jakakolwiek prace (chocby i najgorsza,
    sprzatanie, zmywanie) niz np. pojsc i krasc na ulice albo stac sie
    "jumaczem".

    nie wyobrazam sobie, ze w polsce, z takim kodeksem i z taka sytuacja
    poszlabym calkiem swiadomie zatrudniac sie tylko po to, zeby
    pracodawca musial za mnie swiadczenia placic jak juz pojde na
    zwolnienie albo zajde w ciaze.

    taka postawa jest mi wstretna i obca. nie cierpie oszukiwac i czuje
    sie z tym chora.

  • 56. Data: 2003-03-01 01:26:35
    Temat: Re: Re: jutro idę na rozmow
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Lisek" <l...@o...pl> writes:

    > Niestety, obawiam się że większość pracodawców nie zaryzykuje nawet
    > tego. Bo a nuż się rozchoruje ?

    no to co? nie przyjdzie do pracy, to nie dostanie pieniedzy.

    o ile pamietam to przy umowie o dzielo dopoki sie "dziela" nie
    dostarczy/wykona, nie dostaje sie zadnych pieniedzy (oprocz
    ewentualnej zaliczki na poczatku)?

  • 57. Data: 2003-03-01 01:27:56
    Od: g...@o...pl

    > kwalifikacyjna do pracy biurowej, chcą studentki itp...
    > w związku z tym mam pytanie, jestem w drugim miesiącą ciąży, czy już na
    > początku informować, nawet gdy mnie sami o to nie zapytają? czy sprawę
    > przemilczeć?
    > z jednej strony jest tak, że jak sie przyznam na pewno nie dostanę pracy, a
    > z drugiej może lepiej powiedzieć,... poradźcie..
    >
    >Jeżeli nie chcesz kłamać , a pytanie zostanie zostanie postawione - powiedz ,
    że o ile ci wiadomo to w ciąży nie jesteś.A poza tym , co to kogo obchodzi ,
    kobieta jest pełnosprawna do jakiegoś 8 m-ca ciąży .

  • 58. Data: 2003-03-01 10:05:47
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał od 15 lat
    stosuje antykoncepcje i jakos w
    | nieplanowana ciaze nie zaszlam.

    pewnie sexu nie uprawiasz i dlatego w ciaze nie zaszlas...

    | podobnie wole np. zabrac sie za jakakolwiek prace (chocby i najgorsza,
    | sprzatanie, zmywanie) niz np. pojsc i krasc na ulice albo stac sie
    | "jumaczem".

    nikt nie mowi o tym ze pojdziemy krasc....

> [...]
    | poszlabym calkiem swiadomie zatrudniac sie tylko po to, zeby
    | pracodawca musial za mnie swiadczenia placic jak juz pojde na

    nie chce zeby nie zatrudniono zeby mi potem placic za urlop macierzysnki,
    ale chce troche popracowac zeby miec kase na badania itp, i zdobyc jakies
    doswiadczenie zeby znalezc juz pozniej lepsza prace

    | taka postawa jest mi wstretna i obca. nie cierpie oszukiwac i czuje
    | sie z tym chora.

    podobnie jak ja

  • 59. Data: 2003-03-01 10:18:56
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    i jeszcze jedno, chyba troche zboczylismy z tematu, ja zadalam proste
    pytanie, liczylam na odpowiedzi konkretne: mowic czy nie
    a nie osadzanie mnie czy ciaza planowana i czy mnie stac na dziecko czy nie
    za przeproszenie to nie wasza sprawa !

    dzieki wszystkim za odpowiedzi, te ktore mi pomogly, bo niektore byly po
    prostu bezuzyteczne
    myslalam ze na tej grupie dyskutuje sie o pracy, o problemach z nia
    zwiazanych, a nie omawia i osadza zycie osobiste grupowiczow

    pozdrawiam

  • 60. Data: 2003-03-01 18:40:46
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Lisek <l...@o...pl> wrote:

    > Może jeszcze powiesz że Ty nigdy nikogo nie oszukałeś? Jeszcze nie
    > widziałem pracodawcy który by był uczciwy z potencjalnym pracownikiem.

    Nie sądź wszystkich swoją miarą. Wszyscy pracodawcy, z którymi miałem
    do tej pory do czynienia, byli zupełnie w porządku. Cud?

    T.