PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców

  • 61. Data: 2003-08-11 16:32:23
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "doktor vilgut" <c...@g...pl>

    Pustka. To rzecz która ciśnie mi sie na palce.
    Pustka. To wyraz który mnie przerasta.
    Pustka. To słowo które składa sie z pięciu liter a określa mój stan, tak
    dokładnie, jak woda wypełnia naczynie w którym sie znalazła.
    Pustka. Jest niczym a od razu wszystkim, jest małym pajączkiem na środku
    szkła z piasku.
    Pustka. Jest jak drzewo pnące sie ku śmierci.
    Pustka. Gdy słysze ten wyraz tysiące mrówek przechodzi mi po karku.
    Pustka. Czy ona wie jak straszną rzecz określa?
    Pustka! pustka?

  • 62. Data: 2003-08-11 16:37:21
    Od: Grendel <n...@b...nie>

    On Mon, 11 Aug 2003 12:19:24 +0000 (UTC), Joanna wrote:

    > gdzie sie bedzie pracowalo od 8 do 16, potem czas wolny na imprezki i
    > byczenie sie.

    hmmm a co jest złego w pracy po 8 godzin? imho, jeśli ktoś pracuje nad
    jednym zadaniem po więcej niż 10 godzin na dobę, to znaczy, że albo nie
    umie zorganizować sobie pracy, albo wykonuje pracę przeznaczoną dla dwóch
    ludzi. A to już normalne nie jest.

    --
    Grendel

  • 63. Data: 2003-08-11 17:04:30
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Owszem, najprawdopodobniej jakos bys sobie poradzil, czy jednak nie
    > musialbys sie ponizac? trudno to wykluczyc

    Tak. To poniżanie jest jest najgorsze.
    Zamiast dać kase bo sie nalezy to każą zapierdzielać i jeszcze kontrolują jak ci
    idzie. Nic tylko
    sie powiesić!

    mer

  • 64. Data: 2003-08-11 17:16:18
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Zaraz zaraz tylko dla osoby mało zarabiającej 800 zł to 80 mto kwestia
    > czasem puścic dziecko na wakacje czy nie a dla tego z 300 000 to kwestia
    > nowy mercedes dziś czy jutro!!!

    Kupując cokolwiek bogacimy naszego blizniego w sklepie, w fabryce, na polu.
    Pytanie: kto więcej robi dobrego dla bliźniego? Ten co zarabia 800 zł czy ten co
    zarabia 300000?

    mer

  • 65. Data: 2003-08-11 17:28:16
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > nieodpowiednia dla zdrowia bo mi się wydaje iż wręcz odwrotnie. A że z
    > jednej roboty najczęściej nie da się normalnie wyżyć to już nieco inna
    > sprawa. Koleżanka ma kompleks zaocznych? Ci co na dziennych to lenie a wy to
    > same orły i sokoły (niektórzy - orły nieco niskopienne :))?
    >
    > PawełW.
    >
    > PS: Męczy mnie taka myśl czemu ideałem spędzania wolnego czasu dla
    > niektórych jest praca. Czyżby bym był aż takim leniem, iż to co ja uważam za
    > normę, dla reszty społeczeństwa normą nie jest, a wręcz jest stanem

    Praca 8 godzin to wymysł ostatnch stu lat spowodowany zmęczeniem materiału ludzkiego
    pracującego
    "przy taśmie".
    Automatycznie rozciąga się to i na tych, którzy w rzeczywistości często nawet 2
    godzin dziennie nie
    pracują.
    Ja znalazłem sobie zajęcie, które lubie robić i praktycznie cały dzień jestem w
    pracy.
    Nie obchodzi mnie ile kto się uczył i czego, ani ile pracuje, pod warunkiem
    oczywiście, że nie chce
    sie dorwać do mojego podatku bo mu się należy.

    mer

  • 66. Data: 2003-08-11 17:35:34
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > A przede wszystkim, zapominasz o tym, że nie żyje się po to - by pracować.

    Tu się własnie mylisz..
    Ktos kiedyś powiedział: "Ludzie tak długo są nieszczęśliwi, dopóki nie zrozumią, że
    życie jest tylko
    dodatkiem do pracy a nie odwrotnie".

    mer

  • 67. Data: 2003-08-11 18:07:23
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    pracować.

    > Tu się własnie mylisz..
    > Ktos kiedyś powiedział: "Ludzie tak długo są nieszczęśliwi, dopóki nie
    zrozumią, że życie jest tylko
    > dodatkiem do pracy a nie odwrotnie".

    Naprawde skladam szczere kondolencje.

    Ps. Mam nadzieje, ze pracujesz u siebie bo jezeli nie, to szef moze
    zrujnowac Ci zycie np. redukujac Twoj etat.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 68. Data: 2003-08-11 19:33:14
    Od: "bAnan" <n...@n...pl>

    mer wrote:
    > Tak. To poniżanie jest jest najgorsze.
    > Zamiast dać kase bo sie nalezy to każą zapierdzielać i jeszcze
    > kontrolują jak ci idzie. Nic tylko sie powiesić!

    Jaki to ma zwiazek z tym, co napisalem? oswiec mnie prosze

    Btw. popytaj pracujacych tam znajomych, jak obcokrajowcy (Polacy w
    szczegolnosci) bywaja w stanach traktowani. No ale moze Tobie za 2k$ by to
    nie przeszkadzalo.

    --
    pozdro, bAnan

  • 69. Data: 2003-08-11 19:40:34
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "abb" <b...@g...pl> writes:

    > Niewielu . Z tym USA to raczej mit.

    no skoro tak twierdzisz, to ja z mitami dyskutowac nie bede, bo do
    osoby wierzacej nie trafiaja logiczne argumenty.

    > Po za tym to co się mówiło ze po wejsciu do UE będzie można pracować
    > legalnie w UE
    > jest też mitem. Formalnie tak ale dla wykształconych to nie . Właśnie dla

    "sie mowilo" - to znaczy kto mowil? znajomi hurraoptymistyczni?

    moze jakby ci sie chcialo czytac wiecej gazet, np. wprost i
    rzeczpospolita czy nawet wyborcza na temat wejscia Polski do Unii to
    zauwazylbys, ze tam wszedzie pisano o tym, ze bedzie okres przejsciowy
    na legalna prace Polakow na terenie roznych krajow UE.

    i na inne rzeczy tez, a w ogole traktat akcesyjny nie wyglada tak, ze
    zaraz wszystko dostaniemy, gore pieniedzy i beda nas glaskac po
    glowce.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 70. Data: 2003-08-11 19:45:13
    Temat: Re: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "bAnan" <n...@n...pl> writes:

    > Calkiem niezle jak na polskie realia to pewnie tak ;) jednak na tle zarobkow
    > "tubylcow" nie jest tak rozowo, no chyba, ze moi znajomi tacy jacys
    > niezaradni :(
    > Slyszalem nawet opinie, ze pielegniarka w stanach zarabia lepiej niz polski
    > informatyk z doswiadczeniem :/

    podaj przyklady.

    a co do informatykow - w USA jest ich w tej chwili bezrobotnych
    ok. miliona, to myslisz, ze ceny za ich prace nie poslzy w dol? i nie
    dotyczy to wylacznie Polakow, bynajmiej.

    poza tym konkretna placa zalezy od tego, co, kto, gdzie i jak dobry
    jest.

    powiedzenie "informatyk z doswiadczeniem" wlasciwie nic nie znaczy.

    i wreszcie: jest prawo, wedle ktorego pracodawca, co zatrudnia na wize
    HB1 nie moze zaplacic cudzoziemcowi mniej, niz tubylcowi na
    analogicznym stanowisku.

    wiecej - to juz zalezy od twoich umiejetnosci.