PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Re: Czy mozna zarobic na odbieraniu emaili??

  • 1. Data: 2003-07-15 19:08:32
    Temat: Re: Re: Czy mozna zarobic na odbieraniu emaili??
    Od: "Krzychu" <n...@g...pl>

    Czlowieku!!!
    Google Twoim przyjacielem!!!! Temat poruszony przez Ciebie srednio 2-3 x
    dziennie jest walkowany, zatem zanim zadasz pytanie, poszperaj na archiwum

    Pozdr
    Katarzyna

    Tak tez zrobilem, ale nie udalo mi sie znalesc jednoznacznej odpowiedzi. Nie chodzi
    mi tutaj o jakis tam program 21 czy o jakis system piramidalny, lecz o cos w rodzaju
    tego co tobi Logomedia, czyli odbieranie emaili z platnymi linkami, klikaniem na
    banery itp. Liczylem na jakas konstuktywna opinie, nie mniej jednak chyba sie
    przeliczylem.

  • 2. Data: 2003-07-16 21:50:05
    Od: "Adam P." <a...@i...pl>

> [...]
    platnymi linkami, klikaniem na banery itp. Liczylem na jakas konstuktywna
    opinie, nie mniej jednak chyba sie przeliczylem.

    Nikt nie chce udzielić odpowiedzi to ja sie podzielę wrażeniami na ten
    temat, które zresztą nie są najlepsze. Idąc w oferty typu odbieranie emaili,
    kasy co prawda nie ryzykujesz, ale o zarobku możesz zapomnieć. W
    Netproficie byłem zapisany pół roku i nie przysłali mi chamy żadnego maila,
    w końcu zdecydowałem się wypisać. Potem próbowałem na Logomedia.pl. Maile co
    prawda przysyłają, ale góra 2-3 na miesiąc, przez pół roku zarobiłem tam
    niecałe 2 zł (wow jestem milionerem). Jeśli masz właśną stronę internetową o
    duuuużej oglądalności to możesz próbować iść w programy partnerskie np. na
    sisco.pl. Tam płacą za każde kliknięcie w baner, zarobek niewielki, ale
    zawsze jakiś grosz jest jeśli posiadasz dużą oglądalność strony. Można
    również zostać odsprzedawcą usług hostingowych. Ale ze znalezieniem
    zainteresowanych jest ciężko, chyba że masz siłe przekonywania i umiesz
    zabajerować ludzi. Emaile definitywnie odradzam, tak samo zresztą oferty
    typu "praca chałupnicza". Programy parnerskie to zależy.

    P.S. Nie lepiej odpisać i mieć spokój niż się kłócić i spamować. Ludzie
    opamiętajcie się, czytając wasze wypowiedzi można odnieść wrażenie że
    strasznie dużo u was hamstwa jest, ale oczywiście tylko moje zdanie.