PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Re: Czy mozna zarobic na odbieraniu emaili??

  • 1. Data: 2003-07-15 18:29:10
    Temat: Re: Re: Czy mozna zarobic na odbieraniu emaili??
    Od: "Krzychu" <n...@g...pl>

    Ja pierdykam czlowieku cos ty taki nerwowy, ja na serio pytam bo nie wiem. A jesli
    nic sam nie porfaisz odpowiedziec na dany temat to sam przestan zasmiecac liste!

    Krzychu wrote:
    > Znalazlem taka stronke co to autor twierdzi ze mozna zarobic na odbieraniu emaili.
    Czy ktos wie cos na ten temat albo ma jakies doswiadcznie??
    > Ps. to adres tej strony jakby ktos chcial zajrzec www.dollary.xp.pl

    Spadaj kreatywny spamerze. Skonczyl sie spam bezposredni to teraz tak?

    Chcesz miec skasowana stronke? Zaraz to pojdzie do abuse.

    wer

  • 2. Data: 2003-07-15 18:39:15
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    > Ja pierdykam czlowieku cos ty taki nerwowy, ja na serio pytam bo nie wiem.
    A jesli nic sam nie porfaisz odpowiedziec na dany temat to sam przestan
    zasmiecac liste!

    Czlowieku!!!
    Google Twoim przyjacielem!!!! Temat poruszony przez Ciebie srednio 2-3 x
    dziennie jest walkowany, zatem zanim zadasz pytanie, poszperaj na archiwum

    Pozdr
    Katarzyna