PracaGrupypl.praca.oferowana// Programista PHP, MYSQL / Cała Polska / Zdalna //

  • 11. Data: 2004-08-14 14:31:58
    Temat: Re: // Programista PHP, MYSQL / Cała Polska / Zdalna //
    Od: Noose <n...@N...thc.net.pl>

    Ciekawe co odpowiedza :D

  • 12. Data: 2004-08-14 14:36:35
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Jaka cena ile godzin ?

  • 13. Data: 2004-08-14 14:45:58
    Od: Piotr Woźniak <p...@n...pl>

    Mysle, ze powinienes sobie policzyc mniej wiecej po 20 PLNow
    za godzine netto, oczywiscie netto to na rake, a nie netto
    fakturowe.

    Wozek

  • 14. Data: 2004-08-14 14:47:55
    Od: "mrmisio degrizzly" <m...@W...gazeta.pl>

    Noose <n...@N...thc.net.pl> napisał(a):

    > Ciekawe co odpowiedza :D

    No to masz odpowiedz
    staraj sie teraz :)

  • 15. Data: 2004-08-14 14:51:50
    Od: "degrizzly" <m...@W...gazeta.pl>

    Piotr Woźniak <p...@n...pl> napisał(a):

    > Mysle, ze powinienes sobie policzyc mniej wiecej po 20 PLNow
    > za godzine netto, oczywiscie netto to na rake, a nie netto
    > fakturowe.

    Dlaczego nie? Jak wystawiam f.VAT to netto to jest to co na reke dostaje. Bo
    vat odprowadzam. Prosze, nie tworzmy sztucznych 10 rodzajow kwoty netto, bo
    wtedy nikt nie bedzie wiedzial o co chodzi...

  • 16. Data: 2004-08-14 15:02:11
    Od: Piotr Woźniak <p...@n...pl>

    degrizzly wrote:

    > Dlaczego nie? Jak wystawiam f.VAT to netto to jest to co na reke dostaje. Bo
    > vat odprowadzam. Prosze, nie tworzmy sztucznych 10 rodzajow kwoty netto, bo
    > wtedy nikt nie bedzie wiedzial o co chodzi...

    A dlatego, ze jest cos takiego jak podatek dochodowy, ktory placi
    sie od kwoty netto na fakturze, ze juz nie wspomne o takim cudzie
    natury co sie ZUS nazywa :/

    A co do roznych kwot netto, to tak jest i raczej zawsze bedzie,
    bo co innego jest netto na umowe o dzielo, co inego na umowe o prace,
    a jeszcze co innego na fakture, z tych wszystkich netto, wychodza
    rozne netto do reki.

    Wozek

  • 17. Data: 2004-08-14 15:59:57
    Od: "degrizzly" <m...@W...gazeta.pl>

    Piotr Woźniak <p...@n...pl> napisał(a):

    > A dlatego, ze jest cos takiego jak podatek dochodowy, ktory placi
    > sie od kwoty netto na fakturze, ze juz nie wspomne o takim cudzie
    > natury co sie ZUS nazywa :/

    No wiem, ok. Podatek dochodowy sie placi. Ale - o ile nie idziesz juz
    liniowym - to nie wiesz (choc mozesz zalozyc) jaki % trza bedzie oddac. I ZUS
    tez trzeba zaplacic. Niestety wyliczenie tego dokladnie jest srednio fajne i
    srednio sensowne. Choc moze bardziej sensowne niz fajne ;) W ogole prawo
    podatkowe w PL jest jakies zawile...

    No tak. EOT. Zgadzam sie.

    Pozdr
    mmdg

  • 19. Data: 2004-08-14 16:27:17
    Temat: Re: Re[2]: // Programista PHP, MYSQL / Cała Polska / Zdalna //
    Od: <"housemusic [NOSHIT]"@ftv.pl>

    > bezrobocia. Kazdy chyta sie kazdej roboty za byle-pieniadze. Postepuje
    psucie
    > rynku, zwlaszcza przez takich, ktorzy cenia sobie np. tydzien swojej pracy
    na
    > 200 pln. Calkowity bezsens.

    nie uważasz, że gdyby rynek kwitł i mielibyśmy znakomity postęp gospodarczy,
    zaoferowałby tkai człowiek o wiele wyższą stawkę dla teog "jelenia"?

    p[odziękuj naszemu rządowi, który sprawił że jesteśmy na samym końcu w unii
    jesli chodzi o rozwój gospodarczy.

    zrzuta na irakijczyka do sejmu i 100kg plastiku?

  • 18. Data: 2004-08-14 16:27:17
    Od: <"housemusic [NOSHIT]"@ftv.pl>

  • 21. Data: 2004-08-14 16:32:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    housemusic [NOSHIT] <"housemusic [NOSHIT]"@ftv.pl> wrote:
    > p[odziękuj naszemu rządowi, który sprawił że jesteśmy na samym końcu
    > w unii jesli chodzi o rozwój gospodarczy.

    O rozwoj gospodarzy? Chyba cos ci sie pomylilo?
    Moze o dochody?

    http://www.PRnews.pl