-
31. Data: 2007-03-15 12:30:44
Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>
w...@o...ue <w...@o...eu> napisal(a):
> Hello Tomek,
>
> A wiesz jaka jest struktura Linux'a
> jest głównie oparty na skryptach
Cale szczescie, ze glebokie przekonania nie zmieniaja rzeczywistosci ;-).
--
Andrzej Grądziel | gg: 1557202
"Polska potrzebuje potężnej protekcji, by szczęśliwie po wyjściu z Egiptu
przejść przez pustynię czasu wyrzeczeń i osiągnąć w końcu szczęśliwy byt,
którego naród uporczywie upatruje w budowie IV Rzeczypospolitej."
-
32. Data: 2007-03-15 17:02:23
Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
Od: Repairman <r...@o...pl>
moloko69 napisał(a):
> ale szczerze czytam sobie dluzsza juz chwilke ten watek i jest coraz
> smieszniej.... Work cos tam poczytal pokursowal - medialne skroty w
> glowie zamacily i sie gosc chcial pochwalic... a tu zonk okazalo sie ze
> spora czesc srodowiska na grupie to "klepacze" co to sie uml i ado nie
> lekaja - szczerze jednak to widze tu okropna marnacje talentu w tym
> gok'u...
Najgorsze jest to, że wydaje mu się, że "dużo wie".
Studia informatyczne II stopnia skończyłem prawie 6 lat temu.
Poważne zarabianie w tej branży zacząłem ponad 7 lat temu.
I nigdy nie stwierdzę, że wiem (prawie) wszystko.
Choć wiem i umiem sporo, im więcej wiem i umiem, tym więcej wiem ile
jeszcze nie wiem i nie umiem.
-
33. Data: 2007-03-15 20:55:06
Temat: Re: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
Od: "uC" <b...@u...uc>
"w...@o...ue" <w...@o...eu> wrote in message
news:122517927.20070314124452@onet.eu...
> Hello badzio,
>
> Wednesday, March 14, 2007, 11:44:03 AM, you wrote:
>
> b> Patrze, patrze a tu w...@o...ue porozsypywal nastepujace haczki:
>>> Byc sie zdziwil
>>> Automatyzacje sie robi w VBA (Visual Basic Application)
>>> Nie wiem czy wiesz co to jest?
> b> Wiemy co to jest VBA.
> b> Ale jesli na inzynierii oprogramowania ucza VBA to... :/
> Chyba jednak nie wiesz (bo nie wiesz do czego sluzy, sadzac po twojej
> wypowiedzi)
> Mnie tam nie uczyli na AGH
> Mnie uczyli administracji Linuxa, PostgreSQL itd
> A nawet jesli to w tym jezyku mozna bardzo duzo zrobic
Kolego, no juz nie przechwalaj sie czego to nie umiesz bo to wyglada troche
smiesznie... Po co sie licytowac?!
Pzdr.,
uC
www.ultracode.eu
-
34. Data: 2007-03-15 21:59:30
Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
Od: Etanol <X...@p...fm>
w...@o...ue napisał(a):
> I czy wiecie z czym sie je jezyk UML?
>
czy chcesz nam o tym opowiedzieć ?
Wyrzuć to z siebie, napewno poczujesz się lepiej.
Etanol
-
35. Data: 2007-03-15 22:03:13
Temat: Re: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
Dnia 15 Mar 2007 10:34:40 +0100, w...@o...ue <w...@o...eu>
w <1...@o...eu> napisał:
> Hello Tomek,
>
> Thursday, March 15, 2007, 8:09:38 AM, you wrote:
>
>T> To co reprezentuje sobą absolwent studiów podyplomowych "Inżynieria
>T> Oprogramowania" prowadzonych na AGH ostatecznie przekonało mnie aby
>T> sobie je odpuścić. A pomyśleć że już sie prawie zdecydowałem i kurna
>T> uczył bym sie Excela.
>
> A kto ci powiedzial, ze bys sie uczyl Excela
> Ja m.in uczylem sie administracji Linux'a / Unix'a
Ale zasad stosowania apostrofów jakoś zapomnieli.
> workadam mailto:w...@o...eu
ja czyli jakub
--
Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik
Revoke.
-
36. Data: 2007-03-15 22:06:57
Temat: Re: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
Dnia 15 Mar 2007 13:03:18 +0100, w...@o...ue <w...@o...eu>
w <3...@o...eu> napisał:
> Hello Tomek,
>
> Thursday, March 15, 2007, 1:00:02 PM, you wrote:
>
>T> w...@o...ue napisał(a):
>
>>> A kto go ma zaprogramowac / zaprojektowac i napisac makrodefinicje?
>
>T> zobacz co to jest Inżynieria oprogramowania
>T> http://pl.wikipedia.org/wiki/In%C5%BCynieria_oprogra
mowania
>T> bo się upierasz, a chyba za bardzo nie wiesz co skończyłeś.
>
> Własnie projektowanie :)
> Najpierw w ukladajac program musisz go zaprojektować
> Rownież musisz zaprojektoc skrypt (np do Linux'a), bo to program
> Potem musisz napic
Napić się skryptu czy czegokolwiek?
Można wiedzieć, co ty pijesz albo palisz, że masz po tym takie odpały?
> i go wdrożyc
Wdrożenie skryptu.
Brzmi srogo.
> workadam mailto:w...@o...eu
ja czyli jakub
--
Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik
Revoke.
-
37. Data: 2007-03-15 22:08:41
Temat: Re: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
Dnia 15 Mar 2007 11:36:37 +0100, w...@o...ue <w...@o...eu>
w <1...@o...eu> napisał:
[ ... ]
>T> no ładnie, No to poleciałeś po bandzie.
>
> A wiesz jaka jest struktura Linux'a
> jest głównie oparty na skryptach
Mi się wydawało, że na jądrze i modułach, ale ja truskawki cukrem ...
> workadam mailto:w...@o...eu
ja czyli jakub
--
Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik
Revoke.
-
38. Data: 2007-03-16 21:38:26
Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
Od: newsnet <N...@p...wp.pl>
Jakub Lisowski napisał(a):
> Dnia 15 Mar 2007 10:34:40 +0100, w...@o...ue <w...@o...eu>
> w <1...@o...eu> napisał:
>
>> Hello Tomek,
>>
>> Thursday, March 15, 2007, 8:09:38 AM, you wrote:
>>
>> T> To co reprezentuje sobą absolwent studiów podyplomowych "Inżynieria
>> T> Oprogramowania" prowadzonych na AGH ostatecznie przekonało mnie aby
>> T> sobie je odpuścić. A pomyśleć że już sie prawie zdecydowałem i kurna
>> T> uczył bym sie Excela.
>>
>> A kto ci powiedzial, ze bys sie uczyl Excela
>> Ja m.in uczylem sie administracji Linux'a / Unix'a
>
> Ale zasad stosowania apostrofów jakoś zapomnieli.
>
>> workadam mailto:w...@o...eu
>
> ja czyli jakub
Ja mysle, ze to prowokacja :).
-
39. Data: 2007-03-21 08:46:45
Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
Od: rajcer <r...@g...pl>
On Wed, 14 Mar 2007 11:11:34 +0100, Tomek <t...@v...pl> wrote:
> w...@o...ue napisał(a):
>
>> Ale jak u nas czlowiek w LO o rozszerzonej informatyce nie wie co to
>> jest petla czy zastrzezenie, to potem sa takie efekty i nie potrafi
>> dodawac komórek w Excelu, nie mowiac juz o zakotwiczeniu :)
>
> to se robią F1 i se znajdą, do tego nie potrzeba studiów kończyć. A poza
> tym jaki Inżynier Oprogramowania korzysta z Excela?
Sam jestem nauczycielem informatyki i u nas uczy się młodzież myśleć
algorytmicznie, a w jakim programie to zrobią to jest ich sprawa. Nie
sztuką jest znać 10 języków ale sztuką jest znać jeden a dobrze. Młodzi
mają więcej czasu dlatego mogą siedzieć i się bawić w programowanie.
Nauczyciel musi szukać dodatkowej pracy bo za 800 PLN to ciężko jest wyżyć.