PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwne i zaskakujace pytania

  • 1. Data: 2005-02-23 13:48:19
    Temat: Dziwne i zaskakujace pytania
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    Spotkaliście się z jakimiś dziwnymi i zaskakującymi pytaniami podczas rozmów
    kwalifikacyjnych? Czego dotyczyły ewentualne testy, które rozwiązywaliscie -
    czy były to typowe testy dot. zajmowanego stanowiska, czy czysto
    psychologiczne - sprawdzające Wasze osobowości?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-23 15:00:57
    Temat: Odp: Dziwne i zaskakujace pytania
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > czy były to typowe testy dot. zajmowanego stanowiska, czy czysto
    > psychologiczne - sprawdzające Wasze osobowości?

    Głupie pytania : jakie sa Twoje najsłabsze strony ? odp. nie mam ,a jakie sa
    słabe strony Państwa firmy

    Testy : wiekszość pozycji związnych z przedmiotem działalności (ew.
    stanowiskiem pracy), kilka pkt. dotyczacych oczekwiań finansowych oraz
    warunków pracy godz ,formy zatrudnienia itp

    rafal

  • 3. Data: 2005-02-23 15:59:14
    Temat: Re: Dziwne i zaskakujace pytania
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@n...poczta.onet.pl>

    Gosia <m...@w...pl> popełnił(a) co następuje:
> [...]
    > które rozwiązywaliscie - czy były to typowe testy dot. zajmowanego
    > stanowiska, czy czysto psychologiczne - sprawdzające Wasze osobowości?

    Był taki duży wątek na forum portalu gazeta.pl - poszukaj sobie. Nie tak
    dawno (1-2 miesiące temu) był podobny tutaj i ktoś podał linka bezpośrednio
    do tego forum - powinno udać się szybko odszukać.

    lemur

    --
    lukasz [at] prokulski [dot] net foobar |>
    http://www.prokulski.net Kronos Quartet

  • 4. Data: 2005-02-23 17:49:04
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    Hmm.. startowalam na stanowisko administratorki sieci w pewnej duzej
    firmie...

    Pytania ktore mnie troszke zaskoczyly podczas rozmowy:

    - ile wynosi bezrobocie w Niemczech i innych krajach UE
    - ile wynosi PKB w POlsce na 1 czlowieka... a jak sie to przedstawia w
    krajach UE...

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 5. Data: 2005-02-23 18:36:39
    Od: "Michał B" <5...@g...pl>

    j...@g...pl (Jagodka) napisał(a):

> [...]
    >
    > - ile wynosi bezrobocie w Niemczech i innych krajach UE
    > - ile wynosi PKB w POlsce na 1 czlowieka... a jak sie to przedstawia w

    A odpowiedzialas na nie poprawnie ?Czy powiedzialas ze nie wiesz?

    pozdrawiam

    5il3nt

  • 6. Data: 2005-02-23 19:23:26
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Pytania ktore mnie troszke zaskoczyly podczas rozmowy:
    >
    > - ile wynosi bezrobocie w Niemczech i innych krajach UE
    > - ile wynosi PKB w POlsce na 1 czlowieka... a jak sie to przedstawia w
    > krajach UE...

    no tak,moze pytania troche dziwne jesli chodzi o to stanowisko
    pracy,ale..czy nie wpisalas np w CV jako zainteresowania:polityka lub
    ekonomia??rekruterzy czasem lubia sprawdzic czy to co ktos wypisuje nie jest
    totalna bzdura po prostu wklejona np. z portalu lub innego CV. W takim
    wypadku te jakze dziwne pytania znajduja swoje uzasadnienie.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 7. Data: 2005-02-23 19:59:25
    Temat: Re[2]: Dziwne i zaskakujace pytania
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    MB> A odpowiedzialas na nie poprawnie ?Czy powiedzialas ze nie wiesz?

    Jesli chodzi o bezrobcie w Niemczech to powiedziala ok. 10 % a okazalo
    sie ze dokladnie bylo bodajze 9%...
    Jesli chodzi o PKB to tutaj troszku mialam problemy :) he he :)

    No ale naprade takimi pytaniami mnie zageli :)

    teraz jak szlam na rozmowe do innej firmy to przed pojciem sprawdzalam
    dane statystyczne :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 8. Data: 2005-02-24 07:21:28
    Temat: Re: Re[2]: Dziwne i zaskakujace pytania
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia 23 Feb 2005 20:59:25 +0100, Jagodka <j...@g...pl> napisał:

    > No ale naprade takimi pytaniami mnie zageli :)
    Spytalbym czy to ma byc napewno stanowisko administratora sieci, bo jezeli
    tak, to poprosze kompa z dostepem do sieci i zaraz znajde im te
    informacje. Moge nawet ustawic je tak, aby sie automatycznie wyswietlaly
    na kazdym ich komputerze przy starcie systemu ;-))

    Bonza b...@w...pl
    pager 0642299084; skype daboni
    gg 5358021; icq 172046816; tlen daboni
    Swistak.pl - aukcje internetowe | http://www.swistak.pl/p/15391/

  • 9. Data: 2005-02-24 07:23:28
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2005 14:48:19 +0100, Gosia <m...@w...pl> napisał:

    > Spotkali?cie si? z jakimi? dziwnymi i zaskakuj?cymi pytaniami podczas
    > rozmów
    > kwalifikacyjnych? Czego dotyczy?y ewentualne testy, które
    standardem przy stanowiskach handlowych jest prosba o sprzedanie
    wskazanego przedmiotu rozmowcy. Raz zdarzylo mi sie nawet sprzedawac
    slonia ;-)))

  • 10. Data: 2005-02-24 07:49:01
    Temat: Re[4]: Dziwne i zaskakujace pytania
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

> [...]
    KB> informacje. Moge nawet ustawic je tak, aby sie automatycznie wyswietlaly
    KB> na kazdym ich komputerze przy starcie systemu ;-))

    No dokladnie tak powiedzialam :)
    Ale niestety nie przekonalo to mojego rozmowcy :)

    No ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl