PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsolwenci informatyki!!!

  • 61. Data: 2002-03-14 08:14:31
    Temat: Re: Absolwenci informatyki!!!
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > w samych niemczech jakies 150 i drugie tyle w UK i USA. w polsce na razie okolo
    > 30.

    No to moze jeszcze warto spojrzec krytycznie na to CO sie tam pisze???
    Recesja, panie, recesja... :)

    Pawel

  • 62. Data: 2002-03-14 08:27:28
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > Mam (bardzo) dobre oceny z przedmiotów ścisłych, moje oceny szpeci tylko
    > średnia 3,0 (przez historię, biologię, plastykę, WOS czy inne takie
    > (duperele?)).

    Sorry, ze tak obciachowo zapytam, ale:

    Jakie Ty masz te oceny, że Ci srednia wychodzi 3.0 ????

    Mi taka wyszla jeden raz (SLOWNIE: JEDEN RAZ), jak majac 3 egzaminy 2 z
    nich ulalem. I nie bylo to w szkole sredniej, tylko na 1 semestrze
    studiow.

    Aha, zeby nie bylo. Chodzilem wczesniej do liceum oglnego i tez mialem
    te wszystkie DUPERELE.

    Pawel

  • 63. Data: 2002-03-14 08:31:14
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > G***** prawda! Dziś złota rączka otwiera sobie drugiego Microsofta i ma kasę
    > na utrzymanie miliona ludzi przez 100 lat...

    No to na co czekasz i o co pytasz?
    Voila, droga wolna. Czekamy.

    Pawel

  • 64. Data: 2002-03-14 08:33:58
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Użytkownik "misman" <m...@r...pl.niespam> napisał w wiadomości
    > bedziesz miec CZAS DLA SIEBIE. To wazne, IMO. Bedziesz zdrowy. Bedziesz
    > normalny. Bedziesz mogl w towarzystwie (na spotkania z ktorym bedziesz
    miec
    > oczywiscie troche czasu) porozmawiac o czyms innym niz programowanie
    > obiektowe i zaawansowane funkcje kompilatorow wszelakich. I zapewniam cie,
    > ze nikogo twoja wiedza niespecjalnie bedzie ineteresowac na towarzyskich
    spotkaniach

    Swiete slowa.
    I okazuje sie, ze informatycy to nie jedyna uzalezniona grupa.
    Mam okazje spedzac wolny czas z niektorymi mlodymi ludzmi w mojej rodzinie.
    Choc bardzo sie staram nie zaczepiac tematu komputerow,
    zawsze jestem o cos nagabywany.
    Ale zawsze dyskusja przechodzi na samochody.
    Chociaz tego tematu tez unikam jak ognia,
    okazuje sie, ze gdyby nie on, wielu mlodych ludzi nie mialoby o czym
    porozmawiac.

    Generalnie:
    samochody i laski oraz w malym stopniu komputery (gry).
    Wiecej im do zycia nie potrzeba.
    :-)

  • 65. Data: 2002-03-14 09:50:34
    Temat: Re: Re[2]: Absolwenci informatyki!!!
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    test

  • 66. Data: 2002-03-14 10:00:33
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    Dnia pięknego Thu, 14 Mar 2002 09:41:08 +0100, "Praca"
    <h...@o...pl> napisałbył:

    >Super, jednak slyszalem ze w Auchan w sosnowcu sa ludzie ktory pracuja za
    >120 zł... tylko po to by moc poznij dostac zasilek.

    I go nie dostaną, bo do zasiłku trzeba pracować za minimalną
    krajową... Chyba, że coś namieszałem.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 67. Data: 2002-03-14 10:05:02
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    Dobrze trafiłaś :)
    Na tej grupie właśnie znajdziesz baaardzo dużo na ten temat. Tylko uważnie
    poszukaj.
    KaeL

  • 68. Data: 2002-03-14 10:18:52
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    Czy na prawde wszystko ci jedno, co b

  • 69. Data: 2002-03-14 10:51:19
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik WEJDER <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6m02d$8vl$...@n...tpi.pl...

    > Co ty pieprzysz stary, zależy co się potrafi co się chce osiągnąć.
    > MOTYWACJA DUZYMI LITERAMI
    > Sam zamiast na wakacje uczyłem sie Oracla i OLAPów.
    > Jestem na V roku, pracuje 3 lata i zarabiam więcej niż twoi starzy razem
    > wzięci.

    MOZna wiedziec ile
    KUBA

  • 70. Data: 2002-03-14 13:04:10
    Od: <p...@h...com>

    > Pytales w jakim najlepiej szukac, to Ci odpowiedzialem w jakim. A ze
    > wszedzie teraz recesja (dupa-sraka jest a nie recesja, recesja jest
    > wtedy jak jest spada PKB).
    > Jak Ci tam recesja przeszkadza, to szukaj w Gliwicach.

    Recesja mi nie przeszkadza, ale kazda firma na zachodzie ma kosmiczne
    wymagania, ktorym nie da sie sprostac. Wiec niz z tego. Te kosmiczne wymagania
    sa efektem recesji, bo chca zebys zastapil pare ludzi, a oni mieli mniejsze
    koszty!!!!

    pret