PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Q] Umowa o świadczenie usług

  • 1. Data: 2003-10-06 11:15:14
    Temat: [Q] Umowa o świadczenie usług
    Od: Tomek <b...@p...fm>

    Witam.

    Mam pytanie, postarajcie mi się jakoś to wyjaśnić.

    Właśnie przestałem być studentem. Pracuję w firmie programistycznej.
    Pracowałem do tej pory (w tej firmie) na umowę zlecenie. Umowa wygasa mi
    za kilka dni.
    Pracodawca zaproponował mi dalszą współprace i przedstawil mi nową
    umowę, lecz jest to teraz "Umowa o świadczenie usług".

    Czy jest to jakaś istotna różnica w porówaniu z Umową zlecenia.
    Jeśli tak, to jakie sa najważniejsze różnice?
    Czy mam się czegoś wystrzegać i zwrócić w umowie szczególną uwagę?

    Dziękuję
    --
    Tomek

  • 2. Data: 2003-10-07 12:04:50
    Temat: Re: [Q] Umowa o świadczenie usług
    Od: Toshi <"bonza[spam]"@wp.pl>

    W artykule <blrj21$2g5$1@news.onet.pl> Tomek napisal(a):

    > Witam.
    >
    > Czy jest to jakaś istotna różnica w porówaniu z Umową zlecenia.
    > Jeśli tak, to jakie sa najważniejsze różnice?
    > Czy mam się czegoś wystrzegać i zwrócić w umowie szczególną uwagę?

    czesc!
    Znajac zycie, to jest to jakas umowa o dzielo.
    Poprostu nie bedziesz ubezpieczony. W wypadku choroby -
    klops...
    Dotychczas byles przez uczelnie.
    Pozdrawiam

    Toshi