PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o wynagrodzenie

  • 1. Data: 2005-05-27 20:43:52
    Temat: Pytanie o wynagrodzenie
    Od: "jarbro" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    standardowym pytaniem na rozmowie kwalifikacyjnej jest pytanie o oczekiwane
    wynagrodzenie. To jasne. Moje pytanie jest nastepujace- jesli na rozmowie
    kawlifikacyjnej powiem kwote nizsza niz pracodawca przewidywal na tym
    stanowisku to czy, zakladajac, ze dostane ta prace, firma zaplaci mi tyle
    ile planowala? Czy tyle ile chcialem? Czy krakowskim targiem podziela
    roznice na pol i dorzuca do mojej kwoty?

    --
    Pozdrawiam - Jarek
    gg# 9383 Szczecin

  • 2. Data: 2005-05-27 21:26:46
    Temat: Re: Pytanie o wynagrodzenie
    Od: "MHCMega" <...@w...pl>

> [...]
    > ile planowala? Czy tyle ile chcialem? Czy krakowskim targiem podziela
    > roznice na pol i dorzuca do mojej kwoty?

    IMHO najlepiej powiedziec troche mniej niż możesz dostać, pracodawcy
    chyba wola dać nieco więcej niż sie oczekuje, mają poczucie dobrego
    uczynku i że pracownik będzie dzielnie zapychał :)

    No chyba że jesteś na pozycji która umożliwia negocjowanie wynagrodzenia:)

    MHCMega

  • 3. Data: 2005-05-28 09:28:07
    Od: Marcin <g...@l...pl.nospam.com>

    jarbro wrote:

> [...]
    > ile planowala? Czy tyle ile chcialem? Czy krakowskim targiem podziela
    > roznice na pol i dorzuca do mojej kwoty?

    Ja np. dostałem dużo więcej niż powiedziałem. Jeśli to duża firma, to
    pytanie o oczekiwania finansowe pozwala dowiedzieć się czegoś o
    kandydacie, szczególnie, jeśli firma zna już jego
    możliwości/umiejętności, ale pensja i tak jest ustalana według polityki
    kadrowej. Przynajmniej w moim przypadku tak było.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-05-28 16:32:16
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    jarbro w news:d780tm$n3e$1@news.onet.pl napisał(a):

    > jesli na rozmowie kawlifikacyjnej powiem kwote nizsza niz
    > pracodawca przewidywal na tym stanowisku to czy, zakladajac,
    > ze dostane ta prace, firma zaplaci mi tyle ile planowala?
    > Czy tyle ile chcialem?

    Za każdą firmą stoi człowiek, a jak wiadomo ludzie są różni. Jeden się
    ucieszy, że więcej w kieszeni mu zostanie, drugi nieco doda, a trzeci da
    tyle ile zaplanował. Życzę Ci, abyś na tego trzeciego trafił. Temu trzeciemu
    zaś życzę, żebyś Ty okazał się wart tych pieniędzy ;-)

    pozdrawiam
    Greg