PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o ubezpieczenie ?

  • 1. Data: 2005-10-31 12:17:40
    Temat: Pytanie o ubezpieczenie ?
    Od: "D.P." <dpilat@WYTNIJ_TO_op.pl>

    Mam pytanie, jak to jest jeżeli ktoś jest bezrobotny bez prawa do zasiłku ma
    22 lata i jest ubezpieczony przez rodzinę w sensie korzystania z Państwowej
    Opieki Zdrowotnej. Jeżli takiej osobie zdarzył by się wypadek i np. nie
    była by w stanie wykonywać już nigdy pracy czy taka osoba otrzyma rentę lub
    coś w tym rodzaju ?

    A jeżli nie otrzyma nic to czy jest możliwość indywidualnego ubezpieczenia
    się osoby bezrobotnej tak żeby w razie tragedii mieć jakieś pieniądze na
    leczenie lub życie lub otrzymać rente ?. jak to wygląda prosze o informację.

    Dziekuję i przepraszam za błędy.
    Daniel

  • 2. Data: 2005-10-31 20:12:16
    Temat: Re: Pytanie o ubezpieczenie ?
    Od: "DO" <d...@w...pl>

    Użytkownik "D.P." <dpilat@WYTNIJ_TO_op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się osoby bezrobotnej tak żeby w razie tragedii mieć jakieś pieniądze na
    > leczenie lub życie lub otrzymać rente ?. jak to wygląda prosze o

    Nie licz na ZUS, oni podstawowego swiadczenia odmawiaja nawet pracujacym. A
    jezeli bedziesz zawieral inne ubezpieczenie to dokladnie zweryfikuj punkty,
    w ktorych mowa jest o wyjatkach. To w jakich sytuacjach wyplacaja to jest
    "pokazowka", wazny jest element "wyjatkow".

    Pozdrawiam
    DO