PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o pensje absolwenta

  • 11. Data: 2006-03-18 18:10:01
    Temat: Re: Pytanie o pensje absolwenta
    Od: "Jerzy Chlimo?czyk" <l...@n...pl>

    Witam!

    Z tego co sie orientuje pytania o oczekiwane wynagrodzenie padaja dosc
    czesto. Jestem studentem ostatniego roku Politechniki i aktualnie pracvuje
    za 1500brutto. Zadna rewelacja, ale traktuje to jako pewien sposob nauki i
    weryfikacji tego czego nauczylem sie na studiach. Mam tez nadzieje ze duza
    miedzynarodowa firma bedzie dobrze wygladac w CV i pozniej bedzie latwiej
    znalesc prace.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-03-18 20:26:46
    Od: Adrian <p...@w...gazeta.pl>

    CanoE napisał(a):
    > hmm w mojej pierwszej pracy po studiach mialam okolo 800 zl na reke -
    > byla to umowa na 3 miesiace,
    > potem zalapalam sie do pracy za 1200 na reke - po 3 miesiacach pracy
    > podniesli mi do 1400 na reke...

    w firmie (IT), w której zostałem po praktykach (pomiędzy 4 a 5 rokiem)
    dostałem 1400pln netto (pracując w niepełnym wymiarze godzin, pomiędzy /
    przed / po zajęciach na studiach) oraz na cały etat 2000 pln (ostatni
    semestr 5 roku). Rewelacja, co? Niestety - pracuje od tego czasu w tej
    firmie juz prawie 6 lat, 30-tka na karku , a aktualnie zarabiam 2400
    netto... Tam poprostu na starcie daja duzo, ale wraz z rozwojem
    zawodowym (przez 6 lat nauczylem sie naprawde wiele, mam doswiadczenie w
    prowadzeniu duzych projektow a takze kierownicze) nie ida pieniadze. No
    i tak od kilku m-cy sie rozgladam za praca i zazdroszcze Warszawiakom,
    Wroclawiakom i Krakowiakom - u nich cos sie dzieje, oferty sie pojawiaja
    ciagle, a w tej mojej wsi o nazwie Poznan - niewiele...

    pozdrawiam

    A.

  • 13. Data: 2006-03-18 21:36:58
    Od: studentos <s...@T...pl>

    18-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Michal napisał(a):

    > Aha - zeby cie nie zaskakiwali, warto sobie przeliczyc netto i brutto, zebys
    > mial opanowane liczenie obydwoma wartosciami - tak jak to sugerowali inni
    > grupowicze...

    Słuszna podpowiedź... Dlatego może pomocnym będzie ten
    http://www.randstad.pl/content/candidate/salary-calc
    ulator/ kalkulator
    wynagrodzeń. Pobaw się nim dla różnych stawek wynagrodzenia, a załapiesz o
    co chodzi :) Powodzenia w negocjacjach !!
    studentos

  • 14. Data: 2006-03-19 21:57:21
    Od: lynx <s...@g...com>

    Tomasz napisał(a):

> [...]
    > wiem ile żadać o ile takie pytanie padnie. Ustaliłem swoją wersje na 1400

    Może troche z innej beczki. Ustal sobie przed rozmową za ile _nie_
    jesteś w stanie pracować. Weż pod uwagę że do pracy musisz dojechać, w
    czasie pracy musisz coś zjeść etc. Chodzi o to żeby sie nie okazało że
    po wypłacie wychodzisz na zero - w końcu pracujesz po to żeby zarabiać.

    --
    lynx
    iMac G5

  • 15. Data: 2006-03-20 11:42:44
    Od: "ponadtuzin" <ponadtuzin@nie_spamuj.o2.pl>

> [...]
    > m-cy sie rozgladam za praca i zazdroszcze Warszawiakom, Wroclawiakom i
    > Krakowiakom - u nich cos sie dzieje, oferty sie pojawiaja ciagle, a w tej

    Ciesz się, że nie mieszkasz w Łodzi, tutaj jeszcze gorzej :/